کد خبر: ۸۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس برای قبول سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران پیشنهادی نجومی داده که به نظر نمی رسد در توان فدراسیون فوتبال ایران باشد.

به گزارش جام جم آنلاین ، مارک ویلموتس دیگر در تیم ملی فوتبال ایران کاری ندارد و حالا یک سرمربی دیگر باید تیم بحران زده ایران را به سلامت از مرحله نخست مقدماتی جام جهانی 2022 قطر عبور دهد و به مرحله دوم برساند.

حدود 10 روز پیش برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس و البته اسبق تیم ملی فوتبال ایران به صورت شفاهی موافقت خود را برای حضور مجدد بر روی نیمکت تیم ملی اعلام کرد.

از همان ابتدا هم مشخص بود که سرمربی اخراجی الاهلی عربستان بابت حضور مجدد در تیم ملی ایران رقم بالایی را درخواست خواهد کرد و حالا مشخص شده که این پیش بینی کاملا درست بوده است.

بر اساس گزارش های مختلف برانکو از فدراسیون درخواست دستمزد سالیانه یک و نیم میلیون یورو کرده است.

گویا فدراسیون فوتبال سخت در تلاش است تا بتواند این رقم سنگین را پایین تر بیاورد و برانکو را با مبلغ پایین تری راضی کند. این را هم نباید فراموش کرد که برانکو دستیارانی خواهد داشت که آنها هم قطعا مبالغ کلانی را درخواست خواهند کرد.

برانکو در حالی چنین مبلغ کلانی را از فدراسیون فوتبال ایران می خواهد که صعود تیم ملی ایران به مرحله دوم مقدماتی جام جهانی هم تضمین شده نیست. ایران دو شکست متوالی مقابل بحرین و عراق متحمل شد و حالا برای صعود نیاز به این دارد که تمامی بازی های باقی مانده خود را ببرد در غیر اینصورت در همین مرحله نخست حذف می شود و در راه سومین صعود متوالی به جام جهانی ناکام می ماند.

تیم ملی فوتبال ایران پیش از این با کارلوس کی روش دو بار متوالی به جام های جهانی 2014 برزیل و 2018 روسیه صعود کرده بود اما ممکن است اینبار اتفاقات تلخی بیفتد.

از سوی دیگر خبر می رسد با توجه به درخواست مالی بالای برانکو ایوانکوویچ ممکن است خبر منتفی شدن حضور او در تیم ملی فوتبال ایران شوک بزرگی به هواداران این مربی که البته اکثرا پرسپولیسی هستند وارد کند.

او درخواست سالی یک و نیم میلیون یورو در آمد دارد و این موضوع شوخی نیست. فدراسیون در شرایط کنونی حتی از پسِ از این کمتر هم برنمی آید. باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی می افتد و سرنوشت نیمکت مربی گری تیم ملی فوتبال ایران به کجا خواهد رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار