کد خبر: ۸۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن برای ادامه کارش در این تیم فرصت زیادی برای جبران نتایج ضعیف قبلی ندارد.

خبرگزاری میزان: مدیران باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پس از اینکه علیرضا منصوریان نتوانست تا پایان هفته دهم لیگ برتر انتظارات باشگاه و هواداران را برآورده کند، با گذاشتن شروطی تصمیم گرفتند این مربی را برای سومین بار در سمت خود ابقا کنند و به او تا نیم‌فصل فرصت جبران بدهند.

باشگاه ذوب‌آهن در آن زمان برای منصوریان شرط گذاشت که از ۵ بازی پیش‌روی این تیم در لیگ برتر او باید حداقل ۱۰ امتیاز کسب کند. از این ۵ بازی تا الان ذوب‌آهن ۳ بازی را پشت سر گذاشته است. تیم منصوریان در این ۳ بازی به ترتیب مقابل تیم فولاد به برتری رسید، مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد و مقابل پرسپولیس هم شکست خورد.

به این ترتیب منصوریان از ۱۰ امتیازی که باید می‌گرفت تا الان ۴ امتیاز کسب کرده است. با این وضعیت سرمربی ذوب‌آهن طبق توافقی که داشته، باید در ۲ بازی بعدی خود به برتری برسد تا به حداقل امتیاز تعیین شده برسد چراکه در غیر اینصورت باید غزل خداحافظی را بخواند.

حالا منصوریان ۲ بازی سرنوشت‌ساز پیش روی خود دارد. ذوب‌آهن به ترتیب در هفته‌های چهاردهم و پانزدهم لیگ برتر باید به مصاف تیم‌های نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان برود. دیدار‌هایی که می‌توانند تکلیف نهایی این مربی را مشخص کنند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی برای منصوریان رخ می‌دهد.

برچسب ها: ذوب‌آهن ، منصوریان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار