کد خبر: ۸۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا گفت: این جشنواره فروردین‌ماه سال آینده ویژه مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود‌.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا جواد بقایی، دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا اظهار داشت: این جشنواره ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه سال آینده ویژه همه مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش و سازمان های علمی و تحقیقاتی دیگر برگزار می‌شود.
وی افزود: سمینارهای علمی در ده رشته و زمینه مختلف، دستاوردها-دست سازها و اختراعات، ماراتون کسب و کار دانش آموزی، المپیاد علمی علوم پایه، برنامه نویسی، ماراتون محتوای دیجیتال و فیلم کوتاه و انیمیشن از محورهای مهم این جشنواره به شمار می رود.
دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا ادامه داد: مراحل ثبت نام از ۲۸ آبان تا ۱۵ بهمن خواهد بود، مدارس و پژوهشسراها و مراکز آموزشی که تا ۲۰ دی ماه ثبت نام کنند تسهیلات ویژه دریافت می‌کنند.
بقایی در مورد ویژگی‌های جشنواره گفت این جشنواره دارای سامانه ویژه ثبت نام مراکز آموزشی و پژوهشی و ارائه خدمات ویژه به آنها است همچنین ثبت طرح ها و اختراعات دانش آموزی و دریافت گواهی نامه ثبت اختراع در این جشنواره انجام می‌گیرد و مقالات برتر دانش آموزی در مجلات معتبر علمی داخلی و خارجی چاپ می‌شود.
وی با بیان افزوده شدن بخش نمایشگاه جانبی به جشنواره،گفت: مدال و تقدیر نامه رسمی به برگزیدگان جشنواره و همچنین مدال ویژه جشنواره به همراه تقدیر نامه رسمی به مدارس برگزیده اعطا خواهد شد.
دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا گفت: تعداد مدارس شرکت کننده در دوره های قبل بیش از 700 مدرسه بوده که تعداد دانش آموزان در چهارمین دوره این جشنواره به بیش از 5000 نفر رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر: