کد خبر: ۸۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
کانون‌ هماهنگی دانش، صنعت و بازار رنگ و رزین ایران که با هدف تقویت ارتباط میان کارخانه ها، مراکز علمی - پژوهشی و فناوری و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شکل گرفته، همایش تخصصی در راستای معرفی خدمات مرکز برگزار میکند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، دبیر اجرایی همایش معرفی کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار رنگ و رزین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد:‌ معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری کانون‌هایی در تمامی صنایع و تخصص‌ها در راستای بسترسازی مناسب ارتباط بین صنعت، دانشگاه و بازار راه‌اندازی می‌کند. این بسترسازی موجب می‌شود دانشگاه، مراکز علمی و تولیدی و عرضه محصولات با هم ارتباط برقرار کرده و با کیفیت بالاتری همکاری کنند.
محمد پیرجمال ادامه داد: این کانون‌ها در تخصص‌های مختلف چون کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار طلا، کانون دانش، صنعت و بازار فرش و یا موارد دیگر راه‌اندازی می‌شوند.
وی افزود: کانون هماهنگی بازار، دانش و صنعت رنگ و رزین نیز یکی از کانون‌هایی است که یک سال پیش راه‌اندازی شده و با برگزاری این همایش قصد داریم خدمات کانون را به طور جامع و کامل‌تر به جامعه هدف معرفی و عضوگیری کنیم.
دبیر اجرایی همایش معرفی کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار رنگ و رزین تصریح کرد: پژوهشکده‌ها، دانشگاه امیرکبیر و تمام دانشگاه‌هایی که رشته شیمی در آن‌ها تدریس می‌شود، تمام پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها، واردکنندگان مواد اولیه، انجمن صنفی رنگ و رزین و تمام افراد و شرکت‌هایی که محصولات مرتبط با این حوزه را به فروش می‌رسانند جامعه هدف کانون را شامل می‌شوند که در همایش پیش رو نیز حضور خواهند داشت.
پیرجمال خاطرنشان کرد: همایش معرفی کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار رنگ و رزین در تاریخ چهارشنبه بیستم آذرماه 98 از ساعت 19 در هتل استقلال برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: