کد خبر: ۸۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
موسسه اعتباری ملل بدنبال رشد وتوسعه اقتصادی استان ها وایجادفرصت مناسب برای رفاه حال هموطنان است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل در جلسه استاندار خراسان شمالی، فرمانداران ارجمندکلیه شهرستانهای استان و مدیران دستگاه های اجرایی استان خراسان شمالی که مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل وهیات همراه نیز در آن حضور داشتند.
استاندار محترم خراسان شمالی تاکید نمودند: پروژه های استان برای سرمایه گذاری توسط موسسه اعتباری ملل قطعی شود.
استاندار خراسان شمالی گفت: در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به استان و در راستای انعقاد قرارداد با ارگانهای مختلف،تفاهم نامه ای نیز با موسسه اعتباری ملل منعقد شده که باید در اسرع وقت تعیین تکلیف وبه سرانجام برسد.
دکتر محمدعلی شجاعی در نشستی با حضور مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل وهیات همراه و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت:نگاه موسسه اعتباری ملل در هر استانی ایجاد اشتغال و خدمت رسانی مطلوب به هموطنان است لذا تا دوهفته آینده باید لیست تمام پروژه ها در حوزه های مختلف جهت سرمایه گذاری این موسسه قطعی شود.
وی افزود: هیچ شهرستانی بدون معرفی پروژه ای نباشد پس باید کار شبانه روزی مدیران را شاهد باشیم ضمن اینکه از هیچ حوزه ای هم غفلت نشود.
شجاعی تصریح کرد: خراسان شمالی بهترین پتانسیل را در حوزه های کشت و صنعت،فرآوری محصولات کشاورزی و دام سبک دارد که امیدواریم نگاه موسسه اعتباری ملل به این حوزه ها جهت سرمایه گذاری بیشتر باشد زیرا تمام آنها توجیه اقتصادی دارد.
وی خاطرنشان کرد: هیچ دلیلی برای سرمایه گذار وجود ندارد تا استانهای بزرگ تر را رها کند و جهت سرمایه گذاری برای این استان اقدام کند لذا باید حال این استان برای سرمایه گذاری عالی و شرایط به درستی فراهم شود تا رغبت به سرمایه گذاری داشته باشند.
شجاعی افزود: بحث صدور مجوزهای بی نام را دنبال کرده و همچنین سال آینده هم همایش بزرگ بین المللی سرمایه گذاری را داریم که امیدواریم منجر به انعقاد قراردادهای مختلف و رغبت سرمایه گذاران شود.
وی اظهار داشت: خراسان شمالی به واسطه داشته های طبیعی،جمعیت ،وسعت وظرفیت های قابل توجهی برای پیشرفت و جهش دارد اما نمی توان با آهسته راه رفتن رتبه ها و شاخص های استان را ارتقا داد.
شجاعی بیان کرد: باید شرایط سرمایه گذاری تمام و کمال فراهم شود و معضلی برای جذب سرمایه گذار نداشته باشیم و ظرفیتی همچون حوزه فرش استان را بیشتر مورد توجه جهت سرمایه گذاری قرار دهیم.
در ادامه این نشست مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل در ابتدای سخنان خود جدیت ، فعال بودن و نحوه مدیریت دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی مورد تحسین قرار داد و گفت: اگر فعالیت تمام مدیران کشوری هم اینگونه باشد کشور سریع تر آباد می شود. زیرا نگاه این استاندار دلسوزانه و در مسیر پیشرفت و توسعه است.
حجت الاسلام و المسلمین جوادی اظهار داشت: تمام اعتبارات موسسه در راستای رسیدن به رشد اقتصادی استانها هزینه می شود پس باید جهت رفاه حال بیشتر مردم به دنبال ایجاد فرصت ها بود و ما می توانیم برای این استان ثروت سازی کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: