کد خبر: ۸۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴
خبر فسخ قرارداد سرمربی ایتالیایی استقلال تهران با این باشگاه، در رسانه‌های ایتالیایی به سرعت بازتاب یافت.
صراط:

هنوز دقایقی از انتشار خبر فسخ قرارداد استراماچونی با استقلال تهران نگذشته بود که رسانه‌های ایتالیایی بلافاصله این خبر را بازتاب دادند.

** سایت اسکای ایتالیا در تیتر مربوط به این خبرنوشت:
استراماچونی- استقلال، فسخ رسمی قرارداد

در ادامه این خبر آمده است، ماجرای آندره استراماچونی در ایران به پایان رسیده است. فسخ قرارداد با استقلال به دلیل نقض جدی قرارداد از سوی باشگاه است.

اسکای با ادعای این که به تازگی جایزه بهترین مربی آسیا به استراماچونی اعطا شده است نوشت: وی پس از هدایت استقلال به صدر مسابقات لیگ ایران و یک چهارم نهایی جام حذفی، تیم را ترک کرد.

آندره استراماچیونی و کادر فنی او گفته اند که آن‌ها قرارداد کاری خود را با استقلال در تاریخ ۶ دسامبر به طور یک طرفه فسخ کرده اند.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که فیفا متوجه بی نظمی در پرداخت‌های باشگاه استقلال شده و اعتبار قرارداد استراماچونی را تعلیق کرده است.

در بخش پایانی این گزارش نیز نامه فسخ قرارداد استراماچونی منتشر شده که او طی این نامه از همکارانش، بازیکنان و هواداران استقلال تشکر کرده است.

** سایت گازتا ایتالیا نیز با انتشار خبر فسخ قرارداد استراماچونی، تیتر زد:
استراماچونی- استقلال؛ فسخ قرارداد به دلیل پرداخت‌های نامنظم

گازتا نوشت: مربی سابق اینتر، بانی بازگشت پر سرو صدا به جایگاه نخست و محبوب هواداران، مجبور به بازگشت به ایتالیا شد. رئیس و هیئت مدیره استعفا خواهند داد.

گازتا افزود: امروز تجربه مربی ایتالیایی روی نیمکت باشگاه ایرانی به پایان رسیده است. همانطور که قبلاً توضیح داده شد، مشکل اصلی را می‌توان بی نظمی در پرداخت حقوق مربی سابق اینتر و همکارانش دانست. استراماچونی ماجراجویی خود را با استقلال در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۱۹ با امضای یک قرارداد ۲ ساله آغاز کرده بود.

** خبرگزاری آنسای ایتالیا هم با انتشار خبر مذکور، نامه فسخ قراردادی که آندره آ استراماچونی از تهران فرستاده را منتشر کرد و نوشت: استراماچونی و کادر فنی اش قراردادشان را با باشگاه استقلال به صورت یکطرفه در تاریخ ۶ دسامبر فسخ کرده اند.

در نامه منتشر شده از سوی آنسا آمده است: آندره آ استراماچونی به همراه اعضای کادر فنی، مارکو کیسر، سباستین لتو و عمر دانسی، مایلند از این فرصت استفاده کرده و از بازیکنان تیم اصلی و سایر اعضای کادرفنی که عملکرد خیلی خوب و همکاری حرفه‌ای داشتند که به تیم اجازه داد که با وجود تمام مشکلات چند ماه گذشته به صدر جدول برسند، تشکر کنند.

این مربی از صمیم قلب از هواداران استقلال بخاطر حمایت فوق العاده‌ای که در این مدت نشان دادند، تشکر کرده و آرزو می‌کند که با تیمشان تمام موفقیت‌هایی را که لایق آن هستند جشن بگیرند.

استراماچونی در پایان می‌نویسد با قلبی شکسته مجبورم تیم را ترک کنم و امیدوارم یک روز در آینده بتوانیم دوباره در کنار هم باشیم. "

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار