کد خبر: ۸۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
ده ها هوادار ناراضی استقلال امروز مقابل این باشگاه تجمع کرده و اعتراضات جدی شان را نسبت به رفتن آندره آ استراماچونی ابراز کردند.

حمله هواداران به دفتر باشگاه استقلال + فیلم

ده ها هوادار ناراضی استقلال امروز مقابل این باشگاه تجمع کرده و اعتراضات جدی شان را نسبت به رفتن آندره آ استراماچونی ابراز کردند.

به گزارش" ورزش سه" از ساعتی پیش هواداران استقلال مقابل این باشگاه تجمع کرده اند. آن ها ابتدا با شعارهای تند به مدیران استقلال و همچنین وزیر ورزش خواهان پاسخگویی این دو بودند. این اعتراضات در نهایت با هجوم هواداران به سمت در ورودی باشگاه همراه شد و این تعداد هواداران خشمگین در باشگاه را شکسته و وارد ساختمان شدند.

البته در باشگاه استقلال خبری از مدیران و مسئولان نیست و تنها چند نگهبان و کارمند در محل باشگاه حضور داشتند. این تعداد با صحبت با هواداران تعدادی از آن ها را از ساختمان خارج کردند اما کماکان ازدحام در خیابان محل ساختمان باشگاه استقلال وجود دارد. خبرها حاکی از این است که بعضی از هواداران خشمگین استقلال، در پارکینگ باشگاه استقلال را شکستند.

تعداد این هواداران اکنون به ۵۰۰ نفر میرسند.هواداران عصبانی در ادامه اعتراض خود علیه وزیر ورزش و جوانان شعار دادن و او را مسئول رفتن استراماچونی دانستند.همچنین یکی از معاونان باشگاه استقلال که برای آرام کردن هواداران بین آنها حاضر شده بود، توسط آنها مورد ضرب و شتم قرار گرفت.هواداران استقلال همچنین با شعارهایی از وریا غفوری، کاپیتان تیم خود حمایت کردند.ساعتی پس از تجمع استقلالیها برابر ساختمان باشگاه، ماموران نیروی انتظامی در محل حاضر شدند تا نظم و امنیت را در محل تامین کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار