کد خبر: ۸۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶
رئیس دانشگاه تهران گفت: عدم تمایز بین گروه‌های مختلف جامعه و عدالت در بررسی پرونده‌های قضائی جز مهم ترین محورهای سخنرانی رئیس قوه قضائیه در دانشگاه تهران بود.
صراط:

محمد نیلی محمودآبادی اظهار داشت: عدم تمایز بین گروه‌های مختلف جامعه و عدالت در بررسی پرونده‌های قضائی جز مهم ترین محورهای سخنرانی رئیس قوه قضائیه در دانشگاه تهران بود و آقای رئیسی نیز پاسخ دانشجویان را دادند و درباره اقداماتی که انجام داده‌اند نیز صحبت کردند و اعلام کردند که قوه قضائیه بدون در نظر گرفتن جایگاه افراد و در کمال بی طرفی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

به گزارش مهر رئیس دانشگاه تهران ، درباره مهم ترین محورهای سخنرانی رئیس قوه قضائیه در دانشگاه تهران به مناسب روز دانشجو، گفت: آقای رئیسی در این سخنرانی بیشتر به سئوالات دانشجویان پاسخ دادند.

وی ادامه داد: مطالبات دانشجویان در این مراسم بحث اجرای قانون و شفاف سازی و ایجاد فضای مناسب برای بیان نظرات و اعتقادات دانشجویان بود و اینکه آن‌ها فرصت داشته باشند اگر اعتقادی و اعتراضی دارند به شکل مدنی و مسالمت آمیز مطرح کنند و دچار مشکلات بعدی نشوند.

نیلی، درباره مهمترین محورهای سخنرانی آیت الله رئیسی در دانشگاه تهران بیان کرد: عدم تمایز بین گروه‌های مختلف جامعه و عدالت در بررسی پرونده‌های قضایی جز مهمترین محورهای سخنرانی بود و آقای رئیسی نیز پاسخ این دانشجویان را دادند و درباره اقداماتی که انجام داده اند نیز صحبت کردند و  اعلام کردند که قوه قضائیه بدون در نظر گرفتن جایگاه افراد و در کمال بی طرفی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

رئیس دانشگاه تهران در ادامه در پاسخ به این سوال که سخنرانی رئیس قوه قضائیه چه میزان در نزدیکی دانشجویان با قوه قضائیه تاثیر گذار است؟ گفت: نفس اینکه مسئولین به دانشگاه بیایند و دانشجویان بتوانند بی پرده مشکلاتشان را مطرح کنند خیلی نکته مهمی است هم برای مسئولین که ارزیابی دقیق‌تری درباره دیدگاه‌ها و بدنه دانشجویی داشته باشند و هم برای بدنه دانشجویی که نقش پر رنگی در جامعه دارند و مدیران آینده کشور و تصمیم گیران آینده کشور هستند لذا آشنایی با کسانی که آینده کشور را در اختیار خواهند گرفت خیلی مهم است.

نیلی در ادامه بیان کرد: اینکه دانشجویان نیز بدون واسطه نظر مسئولین و دیدگاه‌هایشان را بشنوند طبیعتا به اقناع آنها بیشتر کمک خواهد کرد.

وی در ادامه بیان کرد: دانشگاه سعی می‌کند این جلسات را صریح برگزار کند و همین صراحت باعث می‌شود طرفین حرفشان را صریح‌تر و بهتر بزنند که این صراحت می‌تواند بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد.

رئیس قوه قضائیه شانزدهم آذر در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران حضور پیدا کرد و به سئوالات دانشجویان پاسخ داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار