کد خبر: ۸۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
مدیرعامل بیمه دی گفت: در این شرکت محصولات جدید در خصوص بیمه های عمر طراحی شده که انحصاری بوده و تا یک ماه آینده به بازار ارائه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، مهندس محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی در نشست خبری با بیان این موضوع ادامه داد: هر ساله این شرکت با دو سناریو بودجه ای حرکت می کند یکی با قرار داد ایثارگران و دیگری بدون قرارداد ایثارگران که اگر چنانچه روزی این قرارداد نبود فعالیت شرکت دچار آسیب نشود.
از همین رو این شرکت 48 شعبه داشته و توسعه کمی و کیفی نمایندگان فروش را در دستور کار دارد و امسال 130 نماینده فروش اضافه نموده است و همچنین طراحی محصولات جدید را در برنامه داریم از جمله محصولات جدید در خصوص بیمه های عمر طراحی شده که انحصاری بوده و تا یک ماه آینده به بازار ارائه خواهد شد از طرفی این شرکت بیمه های رویه موقت خودرو را چند سال پیش ارائه کرد که بعدا برخی شرکت ها نیز به ارائه آن پرداختند باید اضافه کنم ما در اکثر موضوعات رشد فروش داشتیم.
محمدرضا کشاورز گفت: صنعت بیمه 3 نوع ریسک جان، مال و مسئولیت را پوشش می هد و به عنوان یکی از شاخص های توسعه یافتگی در جوامع دنیا مطرح است.
وی از رشد 195درصدی سود خالص بیمه دی نسبت به دوره قبل خبر داده و افزود: پرتفوی کسب شده بیمه دی بغیر از قرارداد بنیاد شهید تاکنون ( آذرماه) 350میلیارد تومان که پیش بینی ما برای سال 98 ، 491 میلیارد تومان بوده که با یک تعدیل مثبت به 650میلیارد تومان هم تا پایان سال خواهیم رسید.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به اینکه این شرکت توانسته تائیدیه کفایت ذخایر را از بیمه مرکزی اخذ نماید ادامه داد: جزء ده شرکتی بودیم که توانستیم مجمع خود را با اخذ تائیدیه کفایت ذخایر از نهاد ناظر برگزار نماییم.
وی ضریب خسارت این شرکت را 60درصد عنوان کرده و افزود : علی رغم آنکه بالغ بر 2500میلیارد تومان بابت قرارداد درمان تکمیلی بنیاد شهید طلبکار هستیم اما در خدمت رسانی به بیمه گذاران این قرارداد کم و کاستی نگذاشته ایم. البته برای وصول آن تمام تلاش خود را انجام داده ایم جلسات متعدد داشته و بارها به سازمان برنامه و بودجه مراجعه کرده ایم و البته پیشنهادهایی نیز ارائه کرده ایم از جمله اینکه با توجه به تکلیف قانونی بودن ارائه خدمت به ایثارگران پیشنهاد دادیم در بودجه ردیفی برای این منظور اختصاص یابد.
مهندس کشاورز در تشریح قرارداد درمان تکمیلی ایثارگران اظهار داشت: یک میلیون و 700 هزار نفر به عنوان بیمه شده، تحت پوشش این قرارداد هستند که از پوشش بدون سقف و فرانشیز استفاده می کنند .البته عینک و دندانپزشکی در این قرارداد تحت پوشش نمی باشد.
وی ادامه داد: حق بیمه هر شخص در قرارداد اول 99 هزار تومان، در قرارداد دوم 145 هزار تومان و در قرارداد سوم 167 هزار تومان بود به عبارت دیگر امسال حدود 15 درصد افزایش قیمت نسبت به سال گذشته وجود داشته است و سال گذشته نیز با وجود افزایش متغیرهای اقتصادی نظیر نرخ ارز، تورم و تعرفه های وزارت بهداشت و افزایش قیمت برخی کالاها تا 300 درصد، نرخ های شرکت در قرارداد درمان تکمیلی ایثارگران، فقط 45 درصد بیشتر شد.
مدیرعامل بیمه دی مبلغ قرارداد بیمه درمان تکمیلی ایثارگران را در سال نخست، 2.000 میلیارد تومان، در سال دوم 3.200 میلیارد تومان( 13 ماه) و در سال سوم هم 13 ماهه 3500 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: دولت تا اینجا که سررسید شده است 43 درصد از مبلغ حق بیمه را به شرکت بدهکار است.
وی شاه کلید موفقیت بیمه دی را در خروج از وضعیت بحرانی سال های قبل، توجه به نیروی انسانی خواند و افزود: هم اکنون 84 درصد از 489 نفر نیروی انسانی شرکت، دارای مدرک تحصیلی لیسانس به بالا هستند و در حوزه سرمایه انسانی شرکت اقداماتی از جمله ایجاد معاونت منابع انسانی و پشتیبانی، رتبه بدنی شغل و شاغل و همچنین تشکیل کانون ارزیابی و سخت تر شدن شرایط استخدام و استقرار نظام مدیریت عملکرد انجام شده است و به همین دلیل، شرکت با این تعداد نیروی انسانی به شرکت سوم بیمه ای بازار تبدیل شده است.
وی در خصوص مشکلات ارائه خدمات گفت: ما نمی گوییم مشکل وجود ندارد و نارسایی نیست اما گفتیم مشکلات را اعلام کنند که ما کارمان و سرویس هایمان را بهبود دهیم.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: