کد خبر: ۹۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران مطرح کرد؛
قنادان درباره نحوه تقاضای سفر شهروندان با تاکسی‌های لوکس بخش خصوصی توضیحاتی داد.

درخواست سفر با خودرو‌های لوکس تاکسیرانی به چه شکل است؟علیرضا قنادان مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح نحوه فعالیت تاکسیرانان در ناوگان بخش خصوصی (تاکسی‌های اپتیما) که روز سه شنبه رونمایی شد، گفت: مدیران عامل ۳ شرکت خصوصی که از خودرو‌های لوکس و نوسازی شده در ناوگان خود استفاده می‌کنند در زمان مشخص فراخوان‌هایی را اعلام می‌کنند تا رانندگان متقاضی بتوانند در این ناوگان مشغول به فعالیت شوند.

مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران افزود: ۲ شرکت از ۳ شرکت خصوصی، خودرو‌های لوکس (اپتیما) در ناوگان خود به کار گرفتند و دیگر شرکت خصوصی نیز دارای خودرو های تاکسی معمولی (سمند و پژو) است.

قنادان با اشاره به این نکته که ۵۰۰ دستگاه خودرو لوکس و نوسازی شده از سوی ۳ شرکت خصوصی رونمایی شد، گفت: شرکت‌های خصوصی برای اضافه کردن خودرو های تاکسی سمند پایه گاز سوز و پژو به ناوگان خود اعلام آمادگی کردند که اگر شرکت ایران خودرو بتواند آن را تولید کند به این ناوگان اضافه می شود و ظرفیت ناوگان تاکسیرانی شرکت های خصوصی به ۳هزار دستگاه افزایش می یابد.


بیشتر بخوانید: «اپتیما» و «سانتافه» به ناوگان تاکسیرانی اضافه می‌شوند/ خروج تاکسی‌های فرسوده به ازای هر تاکسی وارداتی 


او در پاسخ به این سوال که شهروندان چگونه می‌توانند با این ناوگان (خودرو‌های لوکس) سفر کنند، گفت: شرکت های خصوصی پس نهایی شدن اقدام ها سامانه ای را معرفی می کنند که شهروندان بتوانند با برقراری تماس اعلام نیاز تاکسی برای سفر کنند.

مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران ادامه داد: شرکت‌های خصوصی رانندگان خود آموزش‌های لازم می دهند و در کنار آن رانندگان این ناوگان با استفاده از لباس فرم قابل شناسایی هستند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار