کد خبر: ۹۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
تماشاگر ویژه امروز ورزشگاه وطنی، نه از روی سکوها و نه در پشت بام معروف قائمشهر، بلکه روی از روی تخت یک آمبولانس دیدار تیم محبوبش را نظاره کرد.

تماشاگر ویژه دیروز ورزشگاه وطنی، نه از روی سکوها و نه در پشت بام معروف قائمشهر، بلکه روی از روی تخت یک آمبولانس دیدار تیم محبوبش را نظاره کرد.

دیروز ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تقریبا سکوی خالی ای نداشت و مردم هوادار تیم نساجی با وجود نتایج نه چندان خوب تیمشان در هفته های اخیر، حمایت را به اوج رساندند و در برابر شهر خودرو پای کار تیم محبوب شمال کشور ایستادند.

اما قرمزهای شهر خسته به جز خیل انبوه روی سکوها، هواداری را نزدیک به خود می دیدند که با بقیه تفاوت داشت. نه مثل چندین هزار تماشاگر روی سکو نشسته بود و نه حتی از پشت بام خانه های معروف بازی را تماشا می کرد. امروز نساجی هواداری داشت که در کنار زمین دراز کشیده روی تخت یک آمبولانس بازی تیم محبوبش را نگاه می کرد.

عجیب‌ترین هوادار فوتبال ایران را ببینید

محمدرضا فهیمی، جوان 30 ساله قائمشهری که در بخش ICU بیمارستان امام خمینی ساری بستری است، دیروز موفق شد با شرایطی ویژه نظاره گر بازی نساجی باشد. نساج ها محمدرضا را خوب می شناسند و اخیرا بازیکنانی از جمله حامد شیری و مهدی نظری هم به عیادت او در بیمارستان رفته بودند.

اما ماجرای بستری شدن و قرار گرفتن محمدرضا فهیمی در این وضعیت خاص هم به فوتبال گره خورده است. او حدود 20 سال پیش در روز تلخ فوتبال ایران بازی پرسپولیس و شموشک را از نزدیک دید و از حادثه ریزش ورزشگاه شهید متقی جان به در برد؛ اما در راه برگشت، دچار سانحه شد و به شرایطی دچار شد که حالا نزدیک به دو دهه است در بخش آی سی یو و تحت مراقبت های ویژه قرار دارد.

دیدار امروز البته تنها دیداری نبود که محمدرضا از نزدیک دید. این هوادار نساجی، سال گذشته هم برای تماشای بازی این تیم برابر پرسپولیس به ورزشگاه وطنی آمده بود.

این هوادار نساجی که وضعیت مالی چندان خوبی ندارد، آرزویش سفر به شهرهای اصفهان و شیراز است اما با توجه به این شرایط، هزینه ای حدود 15 میلیونی برای سفر همراه با آمبولانس باید پرداخته شود. گفته می شود برخی بازیکنان قول هایی برای پرداخت بخشی از این هزینه داده اند و باید دید سرانجام محمدرضا به این آرزو می رسد یا خیر.

ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار