کد خبر: ۹۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام شد:
‏ISQI اعلام کرد که محصولات سایپا کمترین میزان گاز دی‌اکسیدکربن ( CO2 ) را در میان خودروهای ساخت داخل تولید و منتشر می‌کنند و کمترین میزان آلایندگی هوا را در این بخش دارند.

به گزارش سایپانیوز، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI ) در آخرین گزارش خود در زمینه سطح آلایندگی خودروهای ساخت داخل، سایپا را پاک‌ترین خودروساز در این حوزه معرفی و محصولات آن را برخوردار از کمترین میزان انتشار گاز دی‌اکسیدکربن ( CO2 ) معرفی کرد.

بنابر گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصولات سایپا به‌طور متوسط ۳, ۱۵۶ گرم بر کیلومتر در سال، گاز دی‌اکسیدکربن ( CO2 ) منتشر می‌کنند که در نوع خود یک موفقیت زیست‌محیطی به‌شمار می‌رود.

باتوجه به تیراژ بالای تولید محصول در سایپا، حفظ و ارتقای سطح کیفی و استانداردی این خودروها و انطباق محصولات با استانداردهای زیست‌محیطی از ‌جمله مهم‌ترین برنامه‌های مدیریتی سایپا محسوب می‌شود.

گقتنی است در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، پس از سایپا، شرکت‌های سایپاسیتروئن و بن‌رو در جایگاه‌های دوم و سوم کمترین میزان آلایندگی قرار گرفته اند که آنها نیز از شرکت های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار