کد خبر: ۹۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
منتخب استان‌های گلستان و مازندران در بازی نهائی پس تساوی یک بر یک مقابل منتخب استان‌های گیلان و اصفهان در ضربات پنالتی بر این تیم غلبه کرد و مقام قهرمانی پانزدهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال کارکنان پست‌بانک‌ایران را از آن خود کرد و فارس نیز با پیروزی ۴ بر صفر مقابل استان تهران به مقام سومی رسید.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک ایران: دکتر شیری مدیرعامل بانک ضمن در این مراسم پایانی این مسابقات و تماشای بازی نهائی با تقدیر از برگزارکنندگان این بازی‌ها و ورزشکاران و تبریک به تیم‌های برتر گفت: یکی از افتخاراتم حضور مجدد در جمع صمیمی بانک است و همواره به ورزش نگاه ویژه‌ای دارم و معتقدم که فرد ورزشکار دارای صداقت، راستی و سلامتی جسم و روح است.
وی با اشاره به ترویج ورزش در خانواده افزود: ورزش از ایجاد انحراف افراد درجامعه جلوگیری کرده و موجب نشاط و شادی می‌شود.
شیری تأکید کرد همه باید به ورزش روی آورده و دنبال جام و قهرمانی هم نباشیم، همواره باید دنبال سلامتی و پرورش روح و جسم خود و آرامش باشیم چرا این مهم، فلسفه ورزش است.
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران تصریح کرد: برای ترویج و توسعه فرهنگ سلامتی و ورزش از هیچ هزینه‌ای دریغ نکرده و همواره از برنامه‌های ورزشی استقبال می‌کنیم.
وی درادامه گزارش جامعی از اقدامات، اهداف و برنامه‌های بانک برای بهبود امور و سوددهی ارائه و خواستار همراهی و همدلی برای تحقق اهداف شد.
وی درپایان جوایز تیم‌های اول تا سوم و آقای گل و تیم اخلاق مسابقات را اعطاء کرد و کاپیتان تیم فارس نیز لباس ورزشی ویژه‌ای به عنوان تجلیل از زحمات دکتر شیری به وی اعطاء نمود.
محمدزمان فداکار مدیرشعب استان گیلان میزبان شایسته مسابقات و محمدابراهیم آذری رئیس امور ورزش بانک و مسئول اجرائی این مسابقات نیز در مراسم اختتامیه ضمن تقدیر از مساعدت‌های دکتر شیری مدیرعامل بانک و همراهی همه مدیران برای برگزاری آن، گزارشی از اقدامات صورت گرفته و روند اجرای مسابقات ارائه کردند.
گفتنی است: در این دوره از مسابقات که به مناسبت بیست‌و‌سومین سالگرد تاسیس پست بانک ایران برگزار شد ۱۰ تیم منتخب از واحدهای ستادی و مناطق تهران و همچنین استان های سراسر کشور شامل؛ منتخب استان‌های هرمزگان و بوشهر، منتخب استان‌های گیلان و اصفهان، منتخب استان‌های خراسان شمالی و جنوبی، منتخب استان‌های آذربایجان‌شرقی و زنجان، منتخب استان‌های کرمانشاه‌ و ایلام، منتخب استان‌های گلستان ‌و‌ مازندران، منتخب استان های خراسان رضوی و کرمان و استان اردبیل، استان تهران و استان فارس طی روزهای هفدهم لغایت بیست و یکم آذرماه ۱۳۹۸ در مجتمع تفریحی– ورزشی آهوان چابکسر گیلان در فضای پرنشاط و صمیمی باهم به رقابت پرداختند.
شایان ذکر است: جدول ذیل حاوی شرح کامل قهرمانان پانزده دوره برگزاری این مسابقات می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: