کد خبر: ۹۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، با مراجعه ۱۸ دانش آموز ارومیه به یکی از بیمارستان‌های ارومیه در مسمومیت در اثر استفاده از کیک‌های آلوده به قرص اخباری از مسمومیت برخی دانش‌آموزان در سه شهرستان اشنویه، سردشت و پیرانشهر نیز به گوش می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان ارومیه و بستری شدن آنها در یکی از بیمارستان‌های شهر گفت:۱۸ نفر از دانش‌آموزان یکی از مدارس ارومیه با علامت تهوع و شکم درد به بیمارستان طالقانی ارومیه مراجعه کرده بودند که بعد از چند ساعت تحت نظر و انجام مراقبت‌ها و آزمایشات پزشکی همه آنها از بیمارستان مرخص شدند.

جواد آقازاده با بیان اینکه پس از اعلام گزارش جلسه ای مبنی بر اینکه این وضعیت به چه علت رخ داده است تنها علائمی که در بین این دانش آموزان مشاهده شده بود دل پیچه و دل درد بود که با بررسی‌های انجام شده مشخص شد در بین خوراکی‌ها و فروشگاه  مدرسه مورد نظر یک مورد قرص در داخل کیک مشاهده شده است.

او گفت: این قرص عواقب خطرناکی ندارد. از این موارد مشابه در سه شهرستان اشنویه، سردشت وپیرانشهر نیز گزارشاتی داشته ایم که مورد از سوی نهادهای ذیربط در دست بررسی است.

رئیس دانشگاه ارومیه اظهارداشت: این اتفاقات با برنامه ریزی خاصی صورت می گیرد که به دنبال تشویش اذهان عمومی صورت گرفته تا در شرایط فعلی اقتصادی و تحریم‌ها مردم را نسبت به تولیدات داخلی بدبین کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار