کد خبر: ۹۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
با صدور احکامی از سوی دکتر علی ابدالی، مدیرعامل بانک قوامین، ( وابسته به بانک سپه ) مدیران جدید این بانک معرفی و در پست های جدید مدیریتی خود منصوب شدند.

روابط عمومی بانک قوامین در گزارشی اعلام کرد: در سی امین جلسه هیأت عامل این بانک که با حضور مدیرعامل، معاونین و روسای ادارات مستقل و نیز مدیران شرکت های تابعه بانک برگزار شد، دکتر علی ابدالی احکام انتصابات جدید برخی از مسئولین این بانک را به آنان ابلاغ کرد.
بر پایه این گزارش دکتر ابدالی در جریان انتصابات مذکور در سخنان خود ضمن قدردانی از زحمات و خدمات صورت گرفته توسط مسئولین بانک در پست های سازمانی مختلف و آرزوی سلامتی و توفیق برای آنان گفت : سازمان یک موجود زنده است و نیازمند تغییر و پویایی است. و بنا بر اقتضائات سازمانی و شرایط فعلی بانک این تغییرات مدیریتی در جهت بهبود است.
در این مراسم و طی احکامی جداگانه از سوی مدیرعامل ، رضا چراغی با حفظ سمت معاونت اعتبارات به عنوان معاون سرمایه انسانی، علیرضا شیخ الاسلام به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و مهندسی، حسام تاجیک به عنوان سرپرست اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی، حسن چمنی راد با حفظ سمت مدیریت اداره مبارزه با پولشویی به عنوان رئیس اداره حسابرسی داخلی و ریسک و فرهاد خادم الحسینی با توجه به رویکرد ادغام شعب شرق و غرب تهران به عنوان مدیرکل شعب استان تهران معرفی و منصوب شدند.
دکتر علی ابدالی همچنین ضمن تشکر از زحمات حمیدرضا شاکری در سمت معاونت سرمایه انسانی طی حکمی وی را به عنوان عضو موظف هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پاس قوامین و عبدالله زمردی رئیس پیشین اداره بازاریابی و تبلیغات را به عنوان سرپرست باشگاه مذکور معرفی و از خدمات شهرام بزرا مدیرعامل پیشین مجموعه مذکور قدردانی به عمل آورد.
مدیرعامل در پایان این مراسم از خدمات مجید نحوی در اداره حسابرسی داخلی و ریسک و نیز آرمان حاجیان فر در اداره امور مدیران تشکر کرد و به نامبردگان مأموریت داد در راستای تقویت بازرسی ، حسابرسی و ریسک شرکت های تابعه بانک ادامه خدمت نمایند.
خاطرنشان می گردد دکتر علی ابدالی در جریان انتصاب آقایان اسعدی و خورسندی ، در سمت رئیس اداره مدیریت مطالبات معوق و رئیس شعبه مستقل ممتاز و نیز خانم خدیجه رحمتی به عنوان رئیس اداره دعاوی و اجرائیات طی پیامی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات آنان در پست های قبلی برای نامبردگان آرزوی توفیق نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: