کد خبر: ۹۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران از نیم قرن خدمات ارزشمند دکتر جباری، چهره ماندگار صنعت بیمه تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، جلسه شورای عمومی روز دوشنبه سندیکای بیمه گران ایران با حضور تمامی اعضا برگزار شد و در این جلسه از دکتر غلامحسین جباری، چهره ماندگار صنعت بیمه تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم، دکتر جباری با تشکر از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سندیکای بیمه گران ایران، انجمن حرفه ای صنعت بیمه و پژوهشکده بیمه برای انتخاب وی به عنوان چهره ماندگار صنعت بیمه، افزود: از همه دست اندرکاران صنعت بیمه که دست به دست هم دادند تا این افتخار را نصیب من کنند، سپاسگزارم.
چهره ماندگار صنعت بیمه با ذکر این نکته که در سال 1335 به استخدام بیمه ایران در آمده است، تمامی خاطرات و افتخارات خود را بیمه ای دانست و خاطر نشان کرد: یکی از بهترین خاطراتم یک روز بعد از مراسم ازدواجم رخ داد و آن برگزاری کنکور اعزام 10 نفر از سوی شرکت سهامی بیمه ایران به فرانسه به منظور تحصیل در رشته بیمه بود که فرصت بسیارخوبی برایم ایجاد کرد.
وی دیگر خاطرات خوب خود را تصویب قانون شخص ثالث در سال 1346 و تاسیس بیمه مرکزی در سال 1351 عنوان داشت و گفت: یکی از خوشبختی های من، حضور در صنعت بیمه است چون در جمع بیمه گران همدلی و همراهی بیشتری می بینم.
همچنین در این آیین گرامیداشت، دکتر سیدمحمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با تشکر از ابتکار عمل رییس کل بیمه مرکزی در انتخاب چهره ماندگار، گفت: انتخاب اول سندیکا با اجماع اعضای آن، دکتر غلامحسین جباری به عنوان چهره ماندگار بود و خرسندیم که این انتخاب شایسته به انجام رسید.
گفتنی است دکتر غلامحسین جباری، دانش آموخته حقوق بیمه از دانشگاه سوربن فرانسه و از پیشکسوتان صنعت بیمه است که در کارنامه وی مدیریت در سطوح عالی صنعت بیمه و همچنین قائم مقامی بیمه مرکزی نیز به چشم می‌خورد.
وی در سال 1335 به استخدام بیمه ایران درآمد و پس از 7 سال تا ریاست بیمه های عمر ارتقا یافت و به مرور مدارج مدیریت را با موفقیت طی کرد، بطوریکه در سال 1348 به سمت مدیریت بیمه های اتکائی بیمه ایران انتخاب شد.
دکتر غلامحسین جباری در سال 1350 عضو تیم تاسیس بیمه مرکزی ایران بود و از ابتدا سمت معاونت فنی را، که مهمترین سمت این نهاد حاکمیتی بود بر عهده گرفت و پس از انقلاب اسلامی، به سمت قائم مقام و عضو هیأت عامل بیمه ایران منصوب شد.
از جمله ویژگی های غلامحسین جباری روحیه جانشین پروری است که در طول خدمت، شاگردان فرهیخته ای را در حوزه صنعت بیمه تربیت کرده که همگی به نیکی از وی یاد می کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: