کد خبر: ۹۰۹۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹
رئیس پلیس راهور پایتخت جزئیات محدودیت تردد در معابر تهران را اعلام کرد و گفت: شنبه و یک‌شنبه طرح کاهش آلودگی هوا یا همان حلقه دوم طرح ترافیک از در منازل اجرا خواهد شد.



سردار محمدرضا مهماندار در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درخصوص جزئیات محدودیت تردد خودروها در روزهای شنبه و یک‌شنبه به‌دلیل آلودگی هوا اظهار داشت: از ساعت 6:30 صبح تا 6 بعدازظهر تردد انواع وسایل نقلیه غیر از وسایل نقلیه عمومی صرفاً برای کسانی مجاز خواهد بود که از ظرفیت 20 روزه خود در فصل استفاده نکرده باشند و هنوز تعدادی روزهای رایگان را داشته باشند. مهماندار افزود: طرح کاهش آلودگی هوا یا همان حلقه دوم طرح ترافیک شنبه و یک‌شنبه به در منازل گسترش پیدا کرده و فقط کسانی می‌توانند در سطح شهر تردد کنند که از 20 روز رایگان‌شان برای این فصل باقی مانده باشد.
وی ادامه داد: کسانی که 20 روز سهمیه رایگان‌شان را استفاده کرده باشند و قصد تردد در شهر با پرداخت عوارض را هم داشته باشند اجازه تردد ندارند، چرا که فقط افرادی مجاز به تردد در شهر هستند که 20 روز تردد رایگان‌شان را استفاده نکرده باشند.
گفتنی است، طبق قانون اجرای حلقه دوم طرح ترافیک، هر خودرو در صورت ثبت نام در سامانه «تهران من» در هر فصل مجاز به 20 روز ورود رایگان به محدوده این طرح است. حال با توجه به اینکه با اجرای حلقه دوم طرح ترافیک از در منازل به علت آلودگی هوا تنها خودروهایی مجاز به تردد در سطح شهر هستند که از ظرفیت 20 روزه خود در فصل استفاده نکرده باشند یک ابهام به وجود می‌آید چراکه روز یک‌شنبه اولین روز فصل زمستان است و همه خودروها به‌طور طبیعی دارای 20 روز سهمیه جدید ورود به این محدوه هستند و عملاً همه خودروها مجاز به تردد در سطح شهر خواهند بود!
در همین زمینه با پیگیری خبرنگار کیهان از پلیس راهور تهران، اعلام شد که این موضوع در جلسه شنبه کمیته اضطرار آلودگی پیگیری خواهد شد و نتیجه درباره نحوه تردد خودروها در روز یک‌شنبه به اطلاع عموم رسانده می‌شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
از ظرفیت معاینه فنی برتر و خودروهای هیبریدی چرا استفاده نمی شود ؟ الان خودروی آلاینده و کاربراتوری به صرف داشتن تردد بیست روزه میتواند هوا را آلوده کند و خودروی معاینه برتر و هیبریدی باید متوقف بماند ؟!! این پلیس ها میخواستند رو دست شورای شهر بلند شوند ؟ با این ضریب هوشی وحشتناکشان ؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار