کد خبر: ۹۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
سامسونگ در نظر دارد تا تبلت دیگری به همراه قلم S Pen وارد بازار کند.
تبلت جدید سامسونگ در راه است

سامسونگ پس از موفقیتش در فروش تبلت Galaxy Tab S6 به این نتیجه رسیده که میزان درخواست محصولاتی که از قلم S-Pen پشتیبانی می‌کنند بسیار زیاد است. این شرکت که در حال آماده سازی اطلاعاتی برای انتشار درباره Galaxy Note 10 آماده است، قصد دارد در این حین جزئیاتی از تبلت جدیدش نیز فاش کند.

تبلتی دیگر به همراه قلم S Pen

بر اساس اطلاعات به دست رسیده، این شرکت بزرگ کره‌ای در حال ساخت تبلت جدیدی است که قابلیت استفاده از قلم سامسونگ را دارد. این تبلت در دو نوع عرضه خواهد شد. مدل اول از قابلیت اتصال به اینترنت وای‌فای برخوردار است و دیگری در کنار آن قابلیت، اتصال به شبکه 4G را نیز خواهد داشت. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این تبلت در دست ما نیست چرا که سامسونگ در مراحل اولیه ساخت این گوشی قرار دارد. با این حال به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد این تبلت را با حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت تولید کند. تبلت مورد نظر قرار است در زمان فروش یک قاب کتابی با خود به همراه داشته باشد. فعلا قیمتی برای این محصول در نظر گرفته نشده است، ولی می‌توان گفت که قطعا به گرونی Galaxy Tab S6 نخواهد بود و احتمالا به عنوان یک تبلت با قیمتی متوسط و مناسب عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: معرفی گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ با دوربین دوگانه 


عالی یا معمولی ؟

این تبلت ممکن است جایگزین مناسبی برای Galaxy Tab S5e باشد. تبلت Galaxy Tab S5e با تراشه Snapdragon 670 و با باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپرساعت وارد بازار شد. سامسونگ امیدوار است فروش این تبلت بتواند از مدل Galaxy Tab A که پیشتر تولید کرده بود پیشی بگیرد. تبلت Galaxy Tab A، که به قلم نیز مجهز است، تراشه Exynos 7904 و باتری با قدرت ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد.

زمان احتمالی معرفی

معرفی رسمی این تبلت می‌تواند ماه فوریه در مراسم MWC، کنگره جهانی موبایل، اتفاق بیفتد. اما برای پروژه‌ای نه چندان مهم و بزرگ مانند این تبلت، معرفی ساده توسط چند خبرنگار در ماه مارس یا آپریل بیشتر با عقل جور در می‌آید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار