کد خبر: ۹۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
میخواهید بلیط استانبول را تهیه کنید اما نمیدانید کدام ایرلاین ها به استانبول پرواز دارند؟ در این مقاله به شما تمام ایرلاین های داخلی و خارجی که به استانبول پرواز دارند را معرفی میکنیم.

میخواهید بلیط استانبول را تهیه کنید اما نمیدانید کدام ایرلاین ها به استانبول پرواز دارند؟ در این مقاله به شما تمام ایرلاین های داخلی و خارجی که به استانبول پرواز دارند را معرفی میکنیم.

بلیط هواپیما استانبول را از کدام ایرلاین ها می توان خرید؟ 

استانبول:

شهر استانبول بزرگ ترین و قدیمی ترین شهر کشور ترکیه است. این شهر که پس از جدایی ترکیه از اسیا و پیوستن ان به اروپا به دو بخش اسیایی و اروپایی تقسیم شد مملو از جاذبه های گردشگری است.

اغلب جاذبه های گردشگری استانبول مربوط به بخش تاریخی این شهر است که میتوان از جمله ان ها ایاصوفیه، کاخ توپقاپی، میدان سلطان احمد و بسیاری دیگر از بناها را نام برد که هر کدام داستان و زیبایی خود را دارند.

وجود تنگه بسفر و نمای زیبایی که از ایوان کاخ توپقاپی دارد یکی دیگر از دلایلی است که برای سفر به استانبول میتوان داشت.

ایرلاین هایی که به استانبول پرواز دارند:

در ایران ایرلاین های مختلفی چه داخلی و چه خارجی به این شهر محبوب سفر دارند چرا که محبوبیت این شهر موجب شده تا هر ساله ایرانیان زیادی به استانبول سفر کنند و کدام ایرلاین است که نخواهد از این موضوع بهره ببرد.

اما این ایرلاین ها کدام اند؟ بیایید تا کمی بیشتر با ان ها اشنا شویم.

بلیط هواپیما استانبول را از کدام ایرلاین ها می توان خرید؟

 

ترکیش ایرلاینز:

برای سفر به هر مقصدی میتوان ایرلاین مخصوص ان مقصد را بهترین ایرلاین برای سفر به ان جا در نظر گرفت. استانبول نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ایرلاین ترکیش ایرلاینز Turkish Airlines ایرلاین ملی این کشور است که کیفیت و خدمات بسیار مناسب ان زبانزد همه ی مسافرینی است که از این ایرلاین برای پروازهای خود بهره برده اند.

ایرلاین ترکیش ایرلاینز که به دستور اتاتورک و در سال 1933 با هدف مدرن سازی ترکیه بناگذاری شد امروزه یکی از موفق ترین ایرلاین های جهان به شمار میرود که به 300 مقصد مختلف در جهان پرواز دارد.

ترکیش ایرلاینز برای استفاده راحت تر مسافران ایرانی از این ایرلاین این امکان را فراهم کرده است تا ایرانیان بتوانند از طریق کارت های عضو شبکه شتاب بلیط هواپیما این ایرلاین را تهیه کنند.

ترکیش ایرلاینز با تلاش فراوان توانسته است که امروزه به عنوان برترین ایرلاین اروپا و یکی از بهترین ایرلاین های جهان به ارائه خدمات بپردازد.

از جمله دلایل محبوبیت این ایرلاین را میتوان به غذاهای باکیفیت ان نسبت داد که در بسیاری از موارد منوی غذایی این ایرلاین از غذاهای امپراطوری عثمانی بهره میبرد.

این ایرلاین ترکیه ای در دو کلاس اکونومی و بیزینس پروازهای خود را انجام میدهد.

بلیط هواپیما استانبول را از کدام ایرلاین ها می توان خرید؟

پگاسوس ایرلاین:

شرکت هواپیمایی پگاسوس در سال 1989 تاسیس شد با این حال در سال 1990 به شرکتی ترکیه ای فروخته شد و تابعیت این کشور را به دست اورد.

در سال 2005 و با تغییر رویه ی این شرکت از یک شرکت چارتری به هواپیمایی ارزان قیمت مسافران و محبوبیت این شرکت بالاتر رفت و همین امر موجب شد تا این ایرلاین اقدام به گسترش ناوگان هوایی خود کند.

این ایرلاین با حذف هزینه های پذیرایی در هواپیما موجب شده است تا افراد هزینه کمتری برای بلیط های خود پرداخت کنند.

در سال 2013 ایرلاین پگاسوس اولین هواپیمای ساخت خود را با نام پگاسوس اسیا وارد بازار کرد. اغلب پروازهای این ایرلاین از طریق فرودگاه صبیحا گوکچن انجام میشود.

مسلما این ایرلاین برای کاهش هزینه پروازهای خود ان ها را تنها در یک کلاس پروازی و بدون توقف انجام میدهد.

بلیط هواپیما استانبول را از کدام ایرلاین ها می توان خرید؟

 

ماهان ایر:

برترین ایرلاین داخلی ایران در حال حاضر ایرلاین ماهان است که در سال 1371 و تنها با برخورداری از دو فروند هواپیما کار خود را اغاز کرد.

این ایرلاین در ابتدا از کرمان کار خود را اغاز کرد و نام خود را مدیون شهر ماهان در نزدیکی کرمان است اما امروزه دفتر مرکزی این ایرلاین در تهران قرار دارد.

ناوگان هوایی ماهان از 60 فروند هواپیما تشکیل شده است که به 53 مقصد در جهان پرواز میکنند. ایرلاین ماهان یکی از محبوب ترین ایرلاین های ایرانی است که این امر را میتوان از تعداد جایجایی مسافران ان نیز به خوبی مشاهده کرد.

یکی از دلایل این محبوبیت را میتوان به این امر نسبت داد که ایرلاین ماهان برای خدمت رسانی به مسافران از متد اروپایی استفاده میکند.

ماهان ایر نیز به مقصد استانبول پروازهای مستقیم خود را انجام میدهد که قطب اصلی پروازی این ایرلاین فرودگاه استانبول است و این امر را میتوان مزیتی برای این ایرلاین نسبت به سایر ایرلاین هایی که به استانبول سفر میکنند دانست.

این ایرلاین در اغلب شهرهای ایران دارای شعبات فعال است با این حال میتوانید تنها با مراجعه به سایت این ایرلاین بلیط هواپیما استانبول را خریداری کنید.

بلیط هواپیما استانبول را از کدام ایرلاین ها می توان خرید؟

 

ایران ایر:

ایران ایر در سال 1340 و با هدف خدمت رسانی به مسافرین و جایجایی ان ها به مقاصد داخلی و خارجی در کشورهای همسایه و مناطق دورتر شکل گرفت.

ایران ایر قدیمی ترین ایرلاین ایرانی است که به عنوان ایرلاین ملی ایران نیز شناخته میشود. این ایرلین امروزه بزرگ ترین ناوگان هوایی ایران را در اختیار دارد.

کترینگ این ایرلاین یکی از بهترین کترینگ ها بین ایرلاین های خاورمیانه محسوب میشود که علت این مجبوبیت را میتوان به سابقه طولانی مدت و 40 ساله سراشپزان این ایرلاین استفاده از مواد اولیه و تازه نسبت داد.

ایران ایر نیز در مسیرهای پروازی خود پرواز به سمت استانبول را قرار داده است و مسافران میتوانند از خدمات این ایرلاین که در دو کلاس پروازی اکونومی و هما ارائه میشوند استفاده کنند.

 

بلیط هواپیما استانبول را از کدام ایرلاین ها می توان خرید؟

کیش ایرلاین:

زمانی که جزیره کیش به عنوان مقصدی برای گردشگری در نظر گرفته شد وجود بسترهای مناسب برای ورود مسافران به این جزیره بسیار ضروری مینمود.

لذا در راستای این هدف ایرلاین محلی کیش ایر در سال 70 فعالیت رسمی خود را اغاز کرد. این ایرلاین که در ابتدا به مقاصد داخلی ایران پرواز داشت امروزه با پرواز به مقاصد خارجی جای خود را در میان ایرلاین های برتر داخلی باز کرده است.

کیش ایر با این که ناوگان بزرگی ندارد اما رضایت مشتریان ا دریافت کرده است. پروازهای این ایرلاین در دو کلاس اکونومی و بیزینس صورت میگیرد.

دفتر مرکزی این ایرلاین در تهران قرار دارد با این حال در کیش نیز دفتر فعال خود را دارا است. با استفاده از سایت این ایرلاین میتوانید بلیط هواپیما استانبول خود را تهیه کنید.

اغلب پروازهای این ایرلاین به مقصد استانبول در ساعات اولیه صبح صورت میگیرد لذا سعی کنید تا به موقع در فرودگاه حضور پیدا کنید.

 

بلیط هواپیما استانبول را از کدام ایرلاین ها می توان خرید؟

معراج ایرلاین:

ایرلاین معراج یکی از ایرلاین های جدیدتر کشور محسوب میشود که فعالیت رسمی خود را از سال 1389 اغاز کرده است. تاکنون این ایرلاین در ناوگان هوایی خود 11 فروند هواپیما دارد.

پروازهای این ایرلاین از سه فرودگاه مهراباد، هاشمی نژاد مشهد و کیش صورت میگیرد. طبق امار رسمی کشور این ایرلاین تنها با 7 دقیقه تاخیر در پروازهای سالیانه خود به عنوان کم تاخیرترین ایرلاین داخلی شناخته میشود.

ایرلاین معراج پروازهای خود به مقصد ترکیه را به دو صورت سیستمی و چارتری به انجام میرساند و به اغلب فرودگاه های این کشور پرواز دارد که از ان جمله میتوان فرودگاه استانبول، صبیحا گوکچن و سایر فرودگاه های این کشور را اضافه کرد.

از جمله افتخارات این ایرلاین میتوان به طولانی ترین پرواز داخلی اشاره کرد که بدون سوخت گیری و توقف از سیدنی به تهران و در 17 ساعت انجام گرفته است. این پرواز حامل هیئت دیپلماتیک وزیر امورخارجه بوده است.

پروازهای این ایرلاین در سه کلاس پروازی اکونومی، بیزینس و فرست کلاس صورت میگیرد. پرواز فرست کلاس این ایرلاین در تعداد محدودی از هواپیماهای ان امکان پذیر است.

بلیط هواپیما استانبول را از کدام ایرلاین ها می توان خرید؟

 

زاگرس ایرلاین:

یکی دیگر از ایرلاین های جدید ایران که فعالیت رسمی خود را از سال 1384 اغاز کرده است و اکنون در ناوگان هواپیمایی خود از 19 فروند هواپیما بهره میبرد ایرلاین زاگرس است.

ایرلاین زاگرس امروزه در دو فرودگاه مهراباد و ابادان پروازهای خود را انجام میدهد. این ایرلاین با دریافت گواهی بین المللی در بخش مهندسی تعمیر و نگهداری قطعات هواپیما و هم چنین تهیه غذا موجب افزایش اعتبار خود شد.

این ایرلاین به استانبول نیز پرواز مستقیم دارد که به مقصد فرودگاه استانبول و در کلاس پروازی اکونومی انجام میگیرد.

 

بلیط هواپیما استانبول را از کدام ایرلاین ها می توان خرید؟

قشم ایرلاین:

ایرلاین قشم ایر در سال 1372 و توسط مالکان خصوصی تاسیس شد. پس از ان این ایرلاین به سورینت قشم واگذار شد و طولی نکشید که این شرکت نیز ایرلاین قشم را به شرکت نفت واگذار کرد.

از ان زمان این ایرلاین شروع به پیشرفت کرد و امروزه میتواند به 21 مقصد بین المللی و 19 مقصد داخلی پرواز داشته باشد.

یکی از معایب این ایرلاین برای سفر به استانبول این است که با وجود ارائه امکانات یکسان با ایرلاین کیش ایر قیمت بالاتری را ارائه میکند لذا اغلب افراد برای سفر به استابول ایرلاین کیش ایر را انتخاب میکنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: