کد خبر: ۹۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا به اتفاق هیأت همراه در بازدیدی که روز سه‌شنبه سوم دی‌ماه 1398 از شعبه شهرکرد داشتند با کارکنان و نمایندگان این شعبه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، در ابتدای این نشست، سید جعفر حسینی رئیس شعبه شهرکرد با ارائه گزارش عملکرد شعبه مذکور، پرتفوی و سهم از بازار و نیز ضریب خسارت شعبه تحت سرپرستی خود را بررسی کرد و سپس به بیان چالش‌ها و برنامه‌های آینده خود پرداخت.
دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره در ادامه این نشست به تشریح برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و انتظارات خود از شبکه فروش و نمایندگان پرداخت و ضمن ابراز رضایت از تلاش‌ها و کوشش‌های صورت‌گرفته در نه ماه گذشته از سوی شبکه فروش و نمایندگان در زمینه جذب پرتفوی و همچنین رشد حق‌بیمه‌های صادره، بر تداوم روند فعلی همراه با کنترل و مدیریت ریسک بیشتر تأکید کرد.
وی ضمن تأکید بر استراتژی فروش بیمه‌های خرد به‌ویژه در حوزه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری، به تشریح دلایل اهمیت فروش آن‌ها پرداخت و گفت: در بیمه‌های خرد به واسطه تعدد فروش در محصولات بیمه‌ای با ریسک پایین‌تر مواجه هستیم و از سوی دیگر، احتمال تمدید این‌گونه از بیمه‌نامه‌ها به‌دلیل تسهیل فرآیند تصمیم‌گیری مشتری نسبت به بیمه‌های کلان بیشتر است.
ایشان خاطرنشان کرد: در بیمه‌های خرد برخلاف بیمه‌های کلان که ورود و خروج آن‌ها از پرتفوی هر شرکت به‌ویژه در صورت انتقال آن به شرکت دیگر، تأثیر قابل توجه و گهگاه نگران‌کننده بر فعالیت‌های شرکت‌ها می‌گذارد، آثار ناگهانی و نگران‌کننده ندارد و به همین دلیل یکی از استراتژی‌های مهم، فروش بیمه‌های خرد از سوی نمایندگان و شبکه فروش است.
در پایان این نشست نیز پرسش و پاسخ با حضور نمایندگان و شبکه فروش جهت بررسی چالش‌ها و مشکلات موجود برگزار شد و هر یک از حاضران به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: