کد خبر: ۹۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲
مجتبی عزیزیان عضو هیأت مدیره بانک مسکن و روزبه ظهیری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری بانک مسکن از روند برگزاری این جشنواره بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، نخستین جشنواره ملی نوآوری در حوزه ساخت و ساز توسط شرکت کارآفرینی بانک مسکن از روز گذشته ( دوشنبه نهم دی ماه) به مدت سه روز آغاز به کار کرد.
در دومین روز از برگزاری این جشنواره مجتبی عزیزیان عضو هیأت مدیره بانک مسکن و روزبه ظهیری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن و حمید یاری مدیرعامل شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن، ضمن بازدید از شرکت ها و فعالان حوزه ساخت و ساز ، در نشست داوری طرح های نوآوری برگزیده در حوزه ساخت و ساز شرکت کردند.
در مراسم داوری طرح های برگزیده، برگزیدگان به ارائه طرح های خود به حضار پرداختند. طراحی سیستم جداسازی لرزه ای در ساختمان ها با هدف مقاوم سازی سازه ها در برابر زلزله ، طرح ساخت دیوارهای والکریت با هدف سبک سازی ، عایق حرارت و برودت ، سرعت اجرای بالا و همچنین کاهش وزن سازه ها برخی از جمله طرح های ارائه شده در این جشنواره بود.
نخستین جشنواره ملی نوآوری در صنعت ساخت و ساز با محورهای هوشمند سازی نوین ، طراحی داخلی ، مدیریت زمان و هزینه و همچنین ارزان سازی مصالح با محوریت سبک سازی و نصب آسان در محل کارخانه نوآوری در حال برگزاری است.

نام:
ایمیل:
* نظر: