کد خبر: ۹۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲
طراحی لبخند یک روش دندانپزشکی است که دندان ها را مرتب و سفیدتر می کند و یک لبخند طبیعی و زیبا به چهره می بخشد. اصلاح طرح لبخند می تواند بدون در نظر گرفتن وضعیت اصلی دندان های موجود شما، شگفتی هایی را برای بهبود کامل سلامت و ظاهر دندان های شما ایجاد کنند.

اصلاح طرح لبخند چیست؟

طراحی لبخند یک روش دندانپزشکی است که دندان ها را مرتب و سفیدتر می کند و یک لبخند طبیعی و زیبا به چهره می بخشد. اصلاح طرح لبخند می تواند بدون در نظر گرفتن وضعیت اصلی دندان های موجود شما، شگفتی هایی را برای بهبود کامل سلامت و ظاهر دندان های شما ایجاد کنند.

روش های داشتن لبخند هالیوودی

مزایای اصلاح طرح لبخند

یک لبخند زیبا می تواند بیشتر از انجام عمل هایی مثل بوتاکس بر روی شادابی و جوانی چهره شما تاثیر بگذارد. طراحی لبخند یک سرمایه گذاری مهم در ظاهر کلی شما است.

بر اثر عوامل مختلفی همچون سایش ، تراشیدن و تغییر رنگ، زیبایی لبخند ما کاهش می یابد. این مسئله می تواند به تدریج اتفاق بیفتد و بسیار ناراحت کننده باشد. ترمیم زیبایی لبخند می تواند موجب لبخند دوباره شما شود.

 

ایجاد یک طرح لبخند مختص چهره شما

در ابتدا باید با یک پزشک متخصص دندان پزشکی در رابطه با ظاهر دندان ها و لبخند خود مشورت کنید.

قبل از هر چیز به زمان بندی درمانی خود توجه کنید زیرا بسیاری از اهداف انجام این عمل برای رسیدن به یک مراسم مانند عروسی ، نامزدی ، سالگرد عروسی ، فارغ التحصیلی و غیره است.

بهتر است قبل از انجام طراحی لبخند حتما بهداشت دهان و دندان خود را در اولویت قرار دهید و اگر نیاز به ترمیم و یا هر درمان دیگری دارید ان را انجام داده و سپس به ظاهر دندان هایتان توجه کنید.

در این مرحله کافیست تصویری از دندان های سالم و زیبایتان در گذشته و یا افراد مشهوری که به چشم شما طرح لبخند زیبایی دارند به پزشک متخصص خود نشان داده و در رابطه با شکل ظاهری دندان هایتان پس از انجام عمل مشورت کنید. در برخی کلینیک های دندان پزشکی کاتالوگی از لبخندهای مختلف وجود دارد که می توانید از روی این کاتالوگ ها نتیجه نهایی طرح لبخند خود را انتخاب کنید. البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که هیچ کدام از افراد شبیه هم نیستند و هر کدام خصوصیات ظاهری منحصر به فرد خود را دارد اما شما باید یک دید کلی از نتیجه نهایی که مورد دلخواهتان باشد در ذهن داشته باشید.

 

روش های درمانی ترکیبی

برخی از طرح لبخندها فقط به روکش لمینتی احتیاج دارند. سایر طرح های لبخند به ترکیبی از روکش های لمینتی و تاج دندان نیاز دارند. تاج دندان برای دندان های ضعیف مانند دندان های تحت درمان با اندودونتیک یا دندان هایی که نیاز به ترمیم قدیمی (مانند تاج های بزرگ قدیمی) داشته باشند. تاج های دندان را معمولا برای دندان های ضعیف مانند دندان هایی که تحت ریشه ‌درمانی هستند و یا دندان هایی که از ترمیمشان مدت زمان طولانی گذشته است استفاده می کنند.

بعضی اوقات دندان ها در نواحی لبخند از دست می روند. در این صورت می توان با یک پل لمینتی، ایمپلنت و یا تاج دندان آن را درمان کرد.

دندانهای قدامی مفقود شده ، برای ساختن طرح های لبخند ممکن است به چند روش ایمپلنت یا پروتزهایی که از ایمپلنت محافظت می کنند، استفاده شود.

اگر بافت لثه بیش از حد باشد یا لثه ها وقتی فرد لبخند می زند ناهموار باشند ، در این صورت "لیفت لثه" با لیزر انجام می شود تا مقدار لثه را کاهش دهد.

اگر فقط چند دندان ونیر شده باشند ، قبل از اتمام طراحی لبخند، دندان های دیگر را سفید می کنند. این باعث می شود لبخند شما بهتر جلوه پیدا کند و همچنین دندان هایتان روشن شود.

روش های داشتن لبخند هالیوودی

چه افرادی گزینه های مناسبی برای طراحی لبخند هستند؟

طراحی لبخند می تواند در ظاهر سال ها از عمر شما کم کند. بنابراین فردی که می خواهد جوان تر به نظر برسد می تواند از طراحی لبخند استفاده کند.

فردی که می خواهد هنگام لبخند زدن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد.

فردی که به ظاهر خود اهمیت می دهد و برای سلامت دندان های خود ارزش قائل است.

فردی که می خواهد شانس خود را برای پیشرفت شغلی یا موفقیت های کاری بهبود ببخشد. این یک واقعیت است که 74٪ از افراد احساس می کنند که یک لبخند زیبا می تواند در پیشرفت و موفقیت حرفه ای آنها تاثیرگزار باشد.

 

طراحی لبخند چه مدت طول می کشد؟

تغییر ظاهری لبخند بسته به افراد مختلف، ممکن است از سه جلسه تا چند جلسه در هر کلینیک های مختلف به طول بیانجامد.

در صورت نیاز به لیفت لثه ، باید زمانی که لثه ها سالم شوند و بهبود پیدا کنند، صبر کرد. این مسئله ممکن است حدود هشت تا ده هفته قبل از شروع طراحی لبخند طول بکشد.

اگر قصد انجام ایمپلنت دارید، می توان جدول زمانی را به شش ماه تا یک سال افزایش داد. این امر به این منظور است که در این مدت زمان ایمپلنت ها در استخوان یکپارچه شده و امکان بهبود حداکثر لثه ها فراهم می شود.

 

در چه سنی می توان اصلاح طرح لبخند انجام داد؟

به عنوان یک قاعده کلی، فرد باید بالای 20 سال باشد. تعیین سن همچنین به نوع روش لازم بستگی دارد. سغفید کردن دندان ها در نوجوانان می تواند انجام شود. روکش لمینتی معمولاً تا بعد از 20 سالگی انجام نمی شود زیرا غیرقابل بازگشت هستند. اگر فرد نیاز به ارتودنسی داشته باشد ، باید در سنین نوجوانی (10 تا 12 سالگی) درمان را شروع کنند تا از رشد خود در جهت بهبود موقعیت دندان ها استفاده کنند.

توجه داشته باشید که اصلاح طراح لبخند مستلزم تغییر کامل لبخند است بنابراین نیاز به برنامه ریزی و مشاوره بیشتر با بیمار دارد. می توانید در این خصوص با پزشک متخصص به صورت حضوری مشورت بگیرید.

روش های داشتن لبخند هالیوودی

آیا افراد سیگاری می توانند از اصلاح طرح لبخند استفاده کنند؟

در این مسئله باید به جزئیات توجه کنید زیرا می تواند به نوع روش زیبایی که در نظر گرفته اید بستگی داشته باشد. افراد سیگاری بیشتر مستعد بیماری های پریودنتال یا بیماری لثه هستند. سیگار کشیدن همچنین می تواند مانع سفید شدن دندان ها شود. سیگار کشیدن همچنین می تواند احتمال خرابی ایمپلنت را افزایش دهند.

 

هزینه اصلاح طراح لبخند چقدر است؟

هزینه ها بسته به روش های درمانی و همچنین بازه زمانی می توانند متفاوت باشند. در صورت نیاز به کاشت یا ایمپلنت یا لیفت لثه هزینه ها افزایش می یابد.

برگرفته از وب سایت اینترنتی کلینیک دندانپزشکی سیمادنت به آدرس اینترنتی https://simadentclinic.com/

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: