کد خبر: ۹۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۴
آغاز تعامل حقوقی شورای شهر تهران و بنیاد حقوقی بهمن کشاورز
در دیدار مدیران بنیاد حقوقی بهمن کشاورز با هیات رئیسه شورای شهر تهران پیشنهاد راه اندازی مراکز مختلف در سطح شهر تهران به منظور آموزش حقوق به زبان ساده به مردم بزرگوار تهران و ترویج فرهنگ وکالت در جامعه مطرح گردید که مورد استقبال هیات رئیسه شورای شهر تهران قرار گرفت.

مراکز آموزش حقوق برای مردم تهران راه اندازی می شود

در دیدار  مدیران بنیاد حقوقی بهمن کشاورز با هیات رئیسه شورای شهر تهران  پیشنهاد راه اندازی مراکز مختلف در سطح شهر تهران به منظور آموزش حقوق به زبان ساده به مردم بزرگوار تهران و ترویج فرهنگ وکالت در جامعه مطرح گردید که مورد استقبال هیات رئیسه شورای شهر تهران قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد حقوقی بهمن کشاورز در این جلسه که به مناسبت قدردانی و تشکر از نامگذاری خیابان هفتم بخارست به نام بهمن کشاورز برگزار گردید ریاست هیات امنا و هیات مدیره بنیاد حقوقی بهمن کشاورز با هیات رئیسه شورای شهر تهران جناب آقای مهندس هاشمی ریاست شورا و جناب آقای دکتر امینی نایب رئیس  شورای شهر تهران دیدار و گفتگوکردند.

در این دیدار مدیران بنیاد حقوقی بهمن کشاورز با تقدیم لوح سپاس به شورای شهر تهران از الطاف آن شورا به استاد بهمن کشاورز به ویژه نامگذاری خیابان هفتم بخارست به نام استاد بهمن کشاورز قدردانی کردند. همچنین با تقدیم لوح سپاس از همراهی همیشگی جناب آقای دکتر امینی نایب رئیس شورای شهر تهران و وکیل محترم دادگستری قدردانی شد.

در ادامه  این جلسه جناب آقای مهندس هاشمی با یاد از استاد بهمن کشاورز و سجایای اخلاقی و حرفه ای ایشان اعلام داشتند که استاد بهمن کشاورز از مفاخر ملی بودند و همواره در موضوعات حقوقی و اخلاقی با طرح نظرات جسورانه و مستقل بر مبنای موازین قانونی از حقوق مردم دفاع می کردند.

همچنین جناب آقای دکتر امینی، نایب رئیس شورای شهر تهران ضمن یاد کردن از اوصاف ارزشمند استاد بهمن کشاورز و تاثیرات مثبت کنشگرایی اجتماعی ایشان آمادگی شورای شهر تهران را برای تعامل و همراهی با بنیاد حقوقی بهمن کشاورز اعلام داشتند.

قابل ذکر است این بنیاد مراتب سپاسگزاری خود را از لطف سرکار خانم زهرا امینی، وکیل محترم دادگستری که در هماهنگی و برگزاری این نشست همراه بنیاد بودند اعلام می دارد.

متن قدردانی بنیاد حقوقی بهمن کشاورز از شورای محترم شهر تهران به شرح زیر است:

شورای محترم شهر تهران

درود. بهمن کشاورز، وکیل دادگستری و حقوقدان فرزند تهران بود. این کلان شهر دوست داشتنی و مردم مهربانش را دوست داشت و نیم قرن عمر، اندیشه و قلمش را در راه احقاق و آموزاندن حقوقشان به خدمتشان گماشت. او رفت اما نشان مهرش به این سرزمین را در دل مردمی که دوستش داشتند نشاند.

این بنیاد حقوقی که به پاسداشت نیم قرن تلاش های عاشقانه استاد بهمن کشاورز و به هدف گسترش مکتب اخلاق و آموزش در وکالت که او بنیادش نهاد گام به عرصه نهادهای مدنی کشور نهاده است، تصمیم شایسته و نیک اندیشانه شورای محترم شهر تهران را برای تخصیص نام "بهمن کشاورز" به خیابان هفتم خالد اسلامبولی شهر تهران، خیابانی که او در کاشی سی و دو آن قلم زد و تاریخ ساز شد قدر می نهد و امید دارد پشتیبانی پرمهرتان را از این بنیاد در فعالیت های مردمی آینده اش دریغ نفرمایید.

این لوح به پاس مهر اعضای پنجمین دوره شورای شهر تهران سرکار خانم ها شهربانو امانی، بهاره آروین، ناهید خداکرمی، زهرا صدراعظم نوری، الهام فخاری، زهرا نژاد بهرام و جناب آقایان محسن هاشمی (رفسنجانی)، مرتضی الویری، علی اعطا، ابراهیم امینی، افشین حبیب زاده، محمد جواد حق شناس، حسن خلیل آبادی، سیدحسن رسولی، محمد سالاری، محمد علیخانی، مجید فراهانی، احمد مسجدجامعی، محمود میرلوحی، آرش میلانی و حجت نظری تقدیم شد.

با درودهای بی پایان

هیات مدیره بنیاد حقوقی بهمن کشاورز

شهربانو بهارک کشاورز

علی طلایی

کریم کشاورز

محمد شیوایی

مراکز آموزش حقوق برای مردم تهران راه اندازی می شود

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار