کد خبر: ۹۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
کلنگ احداث سي‌وپنجمين مدرسه "بانک اقتصادنوين" در روستاي خورآباد شهر کهک واقع در استان قم به زمين زده شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين؛ آيين کلنگ‌‏زني اين مدرسه با حضور عليرضا بلگوري مديرعامل اين بانک و جمعي از مقامات و مسئولان کشوري و استاني، معلمان و دانش‌‌آموزان مدرسه و اهالي روستاي خورآباد برگزار شد.
در اين مراسم بلگوري با اشاره به خدمات بانک اقتصادنوين در حوزه ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي گفت: بانک اقتصادنوين به عنوان يک بنگاه اقتصادي در کنار فعاليت‌هاي حرفه‌اي و اقتصادي خود در ارائه خدمات بانکي و کمک به رونق توليد و اشتغال در کشور، ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي را نيز وظيفه خود مي‌داند و در همين راستا تاکنون در احداث 35 مدرسه در مناطق کمتر برخوردار کشور مشارکت داشته است. او در ادامه سخنانش توسعه اقتصادي کشور را در گرو پرورش نيروي انساني توانمند دانست و افزود: يقينا مديران و نقش‌آفرينان آينده کشور در بطن همين مدارس تربيت خواهند شد.
در ادامه اين مراسم مهجور، رئيس آموزش و پرورش بخش کهک قم ضمن تشکر از اقدام انسان‌دوستانه بانک اقتصادنوين ابراز اميدواري کرد با احداث اين مدرسه دانش‌آموزاني که به دليل کمبود امکانات و بعد مسافت مجبور به ترک تحصيل مي‌شدند بتوانند در شرايط مطلوب‌تري تحصيلات خود را ادامه دهند.
گفتني است، مدرسه سه‌ کلاسه بانک اقتصادنوين روستاي خورآباد با 1650 مترمربع محوطه و 350 مترمربع زيربنا ساخته و تجهيز خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: