کد خبر: ۹۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
شبکه بانکی کشور طی پیام های جداگانه شهادت سردار جبهه‌های مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به رهبر معظم، خانواده شهید گرانقدر و ملت شریف ایران تسلیت گفتند که متن پیام های ارسالی به شرح ذیل است.

رئیس‌کل بانک مرکزی، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت
متن پیام رئیس‌کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران:
بسمه تعالی
شهادت سردار پرافتخار اسلام، مظهر مقاومت و رشادت، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر مقام معظم رهبری، سرداران و فرماندهان ایران اسلامی، ملت قدرشناس ایران و به‌ویژه خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.
فرماندهی مدبرانه و قدرتمند این شهید در دفاع از مقاومت اسلامی و همچنین منش مردمی ایشان هر روز و همیشه در دل و ذهن مردم ایران و ملت‌های آزادی‌خواه باقی خواهد ماند.
روحش شاد. عبدالناصر همتی

پیام تسلیت مدیر عامل بانک سپه به مناسبت شهادت سردار سلیمانی
بسم ربّ الشهداء و الصدیقین
الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ
شهادت سردار سرافراز اسلام و مالک اشتر زمان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و جمعی از مجاهدان جبهه مقاومت را به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، نیرو های مسلح و سرافراز جمهوری اسلامی ایران، خانواده های معزز این شهدای عملیات تروریستی و یکایک کارکنان بانک سپه و بانک های وابسته را تبریک و تسلیت عرض می نمایم .
بی شک خون پاک این فرمانده نستوه و مجاهد و همرزمان شهیدش مقَوّم شجره طیبه جبهه مقاومت اسلامی تا پیروزی نهایی بر کفر و استکبار جهانی به رهبری آمریکای جنایتکار خواهد بود.
محمدکاظم چقازردی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک سپه

پیام تسلیت مدیران و کارکنان بانک ملی ایران در پی شهادت سردار سرافراز قاسم سلیمانی
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ شهادت هنر مردان خداست و شهید عالی‌مقام حاج قاسم سلیمانی به راستی مرد خدا بود.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران و کارکنان بانک ملی ایران طی پیامی مشترک شهادت سردار جبهه‌های مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به رهبر معظم، خانواده شهید گرانقدر و ملت شریف ایران تسلیت گفتند.
در این پیام آمده : قطعا از خون پر برکت این شهید گرانقدر، ده‌ها سلیمانی خواهد جوشید، اما داغ این سردار رشید‌ سینه تمام آزادگی خواهان را فشرد. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

پیام دکتر کورش پرویزیان در پی شهادت سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی
رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان با انتشار پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.
متن پیام دکتر کورش پرویزیان به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
شهادت بزرگ مرد میدان جهاد ، سردار سرافراز سپاه اسلام، اسوه ایمان و اخلاص و ولایتمداری، حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و همه مردم ایران تسلیت عرض می نمایم.
کورش پرویزیان رییس کانون بانک های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان

پیام تسلیت مدیر عامل بانک ایران زمین، به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی
شهادت سردار رشید اسلام «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس را به فرمانده معظم کل قوا و مردم شهید پرور ایران زمین تسلیت عرض می کنیم.
بسم الله الرحمن الرحیم
الذین ءامنوا و هاجروا و جهدوا فی‌ سبیل‌الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون»کسانی که ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته‌اند، نزد خدا مقامی هر چه والاتر دارند و اینان همان رستگارانند».
سردار قاسم سلیمانی این فرزند وطن، امروز پس از سالها مجاهدت در راه حق به آرزوی دیرینه خود رسید و به پیشوای خود سید الشهدا (ع) و همرزمان شهیدش پیوست .
شهادت سردار رشید اسلام، بزرگ مرد عرصه نبرد با دشمنان ایران اسلامی، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تعدادی از همرزمانش، در حمله‌ی بزدلانه‌ی نیروهای آمریکایی را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله خامنه‌ای، مردم شهید پرور کشورمان و خانواده‌های عزیز این شهیدان والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
بدون شک بر کسی پوشیده نیست که آرامش امروز کشور مدیون و مرهون از خود گذشتگی و مبارزه‌ی این مردان جان برکف است و امیدوارم بتوانیم راهشان را در سایه‌ی ایمان و اعتقاد به خداوند متعال ادامه دهیم .
در پایان با قلبی آکنده از اندوه، ضمن تسلیت مجدد این ضایعه جانگداز از خداوند متعال علو درجات این شهید بزرگوار و همرزمانش را خواستارم.

پیام دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران درپی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی
شهادت مظلومانه سردار سلیمانی، فرمانده بزرگ و پرافتخار سپاه اسلام و عروج آسمانی این شهید والامقام و گرانقدر را به پیشگاه مقام معظم رهبری، خانواده ایشان و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌‌کنم.
شهادت مظلومانه سردار سلیمانی، فرمانده بزرگ و پرافتخار سپاه اسلام و عروج آسمانی این شهید والامقام و گرانقدر را به پیشگاه مقام معظم رهبری، خانواده ایشان و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌‌کنم.
تلاش ها و مجاهدت‌های ایشان در مبارزه با تروریست‌ها به ویژه گروه داعش و اقتدار جهانی این شهید، هرگز از اذهان ملت بزرگ و قدرشناس ایران و جهان اسلام فراموش نخواهد شد.
روحشان شاد و راهشان پررهرو

پیام تسلیت مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت شهادت سردارسپهبد قاسم سلیمانی
مدیر عامل بانک تجارت در پیامی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی رابه مقام معظم رهبری، خانواده این شهید والامقام،همرزمان و همه ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفته است.
به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در متن پیام آمده است:
منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
چه نیک گفته اند که شهادت هنر مردان خداست. سردار رشید اسلام و ایران، حاج قاسم سلیمانی، پس از یک عمر مجاهدت در راه دفاع از اسلام , انقلاب و میهن به آنچه تمامی رهروان راه سیدالشهداء (ع) آرزو می کنند رسید و با خون خود راه عزت و اقتدار در مقابل دشمنان اسلام و ایران را از همیشه روشن تر ساخت.
شهادت کمترین هدیه بارگاه ربانی به سردار رشید اسلام , حاج قاسم سلیمانی برای سالها پایمردی در این راه است.
بی شک نام بزرگمردانی همچون سردارشهید قاسم سلیمانی در تاریخ انقلاب ماندگار است.
روح آن قهرمان ملی مردم ایران و اسطوره صلابت و مقاومت شاد و راهش پر رهرو باد.
به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک تجارت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را به مقام معظم رهبری، خانواده این شهید والامقام،همرزمان و همه ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و برای روح بلندش علو درجات را از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارم.
رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت

پیام تسلیت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت شهادت سردار شجاع اسلام حاج قاسم سلیمانی
مِنَ المُومِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾
در میان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
تاریخ پر فراز و نشیب اسلام آکنده از جانفشانی‌هایی است که از صدر اسلام تاکنون ریشه این شجره طیبه را آبیاری کرده‌اند. در پس قیام ماندگار کربلا تاکنون، همواره جان‌هایی تابنده، بصیرت و شجاعت امام و سید شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام را نصب‌العین قرار داده و در راه مقاومت و مبارزه با مستکبران عالم پای فشرده‌اند. بی‌شک، شهید عزیزمان، قهرمان و نماد مقاومت ملی، سپهبد قاسم سلیمانی از جمله این چهره‌های درخشان همیشه جاوید است که در یکی از دشوارترین و سخت‌ترین مقاطع سیاسی و امنیتی در تاریخ ایران اسلامی، جان برکف نهاد و با تاسی به پیشوایان والامقام الهی و اولیا حق، پرچم مبارزه با استکبار را چه در جبهه رزم نیابتی و چه میدان نبرد رو در رو به دوش گرفت.
این بزرگ مرد درس آموخته در مکتب پیر خمین و این سرباز فداکار مقام عظمای ولایت، پس از به خاک مالیدن پشت تبهکاران داعش و نائبان دژخیمان آمریکایی و غربی و قطع دست‌های فتنه‌گر دشمنان اسلام در منطقه، بالاخره اجر شهامت به مزد شهادت گرفت و در ایام شهادت حضرت مادر، صدیقه کبری، فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها به کاروان شهیدان کربلا پیوست.
این شهادت شجاعانه و غیورانه را اولا به پیشگاه امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف،سپس به محضر مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و آنگاه به ملت فهیم، غیور و دردآشنای ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. باشد که خداوند نام ما را در زمره رزم‌آوران راه حقیقت و پایان کارمان را شهادت مقدر فرماید.
حجت‌اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون

پیام تسلیت دکترصالح آبادی به مناسبت شهادت سردار شجاع اسلام حاج قاسم سلیمانی
دکتر علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت شهادت سردار شجاع اسلام حاج قاسم سلیمانی پیامی به این شرح صادر کرد:
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
شهادت پرافتخار سردار شجاع و فداکار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم عزیز و فرماندهان نیروهای مسلح تسلیت عرض می نمایم .
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از فرماندهان مقتدر و پرتلاش کشورمان بود که در اعتلای ایران اسلامی مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در برابر دشمنان داشت و سرانجام به آرزوی دیرینه خویش که شهادت در راه خدا بود نایل گشت.
شهادت این مجاهد کبیر قطعاً درخت انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را تنومند تر خواهد کرد و دشمنان بدانند با اینگونه جنایت‌ها خللی در اراده مجاهدان در راه خدا به وجود نخواهد آمد.
اینجانب و همکارانم در بانک توسعه صادرات ایران برای روح پاک و مطهر این شهید عزیز علو درجات و رحمت واسعه و برای ملت بزرگ ایران و خانواده محترمشان صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم.
علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران

پیام مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی
«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا»
امروز جهان اسلام مجاهدی نستوه و سرداری شجاع را از دست داد که نام پر آوازه اش تا همیشه تاریخ، لرزه بر اندام دشمنان و کفار می اندازد.
سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دلها، نماد وحدت ملی، اسوه ایمان، اخلاص، ولایتمداری و دفاع بود.
اینجانب عروج ملکوتی این سردار سرافراز اسلام را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، نیروهای مسلح و سرافراز جمهوری اسلامی ایران، خانواده معزز ایشان، همرزمان و همراهان این سردار رشید و مردم شریف و شهیدپرور ایران زمین تسلیت عرض می نمایم.
سید علی جلالی نظری

پیام تسلیت اعضای هیئت مدیره بانک دی در سوگ شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی
مدير عامل و اعضاي هيئت مديره، مدیران و کارکنان بانك دي در پی شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار با ارسال پیامی این سوگ عظیم را تسلیت گفتند.متن پیام بدین شرح است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
سردار سپهبد شهید سلیمانی فرمانده ای بصیر، زمان شناس و ولایت مدار بود که شهادت بهترین پاداش چهل سال مجاهدت ومبارزه فی سبیل الله او است. حاج قاسم سلیمانی یار دیرینه و یادگار دوران دفاع مقدس بود که با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه‌های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین و امنیت مردم ایران پرداخت و پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه در پی حمله جنایتکارانه تروریسم دولتی آمریکایی به آرزوی دیرین خود رسید و به یاران شهیدش پیوست.
سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، سردار دل ها، مایه عزت و افتخار نه فقط ایرانیان بلکه تمامی مسلمانان ومستضعفان تحت ستم در سراسر عالم بود. شهادت این بزرگ فرمانده مقاومت اگرچه ضایعه بزرگی برای جهان اسلام و مردم بزرگ ایران به شمار می‌رود، اما به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی هر پرچمی که از دست توانای سرداری بیفتد سردار دیگری آن را برخواهد داشت.
بی شک شهادت حاج قاسم سلیمانی، مالک اشتر زمان با تزریق خون تازه ای در رگ های مقاومت ، ایستادگی اسلامی را در گستره جهان پویاتر خواهد کرد و دشمن باید بداند نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محکم تر از قبل و در حمایت از ارزش‌ها در میدان ایستاده است.
شهادت این مجاهد بزرگ و تعدادی از هم رزمانش به ویژه شهید ابو مهدی المهندس را به پیشگاه ولی عصر (عج) رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، شهدای اسلام ،آزادمردان جهان و ملت غیور و شریف ایران و خانواده معزز آنان تسلیت می گوییم و برای آن سردار سرفراز و اسطوره بی بدیل از درگاه خداوند منان همنشینی با سیدالشهداء (ع) و اولیای الهی را مسئلت داریم.

پیام تسلیت مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در پی شهادت سردار سلیمانی
بسم رب الشهدا و الصدیقین
دیشب ارواح طیبه ى شهدا روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند.
امام خامنه ای (مدظله العالی)
اگرچه شهادت سرباز مخلص امام زمان (عج) ومالک اشتر امام خامنه ای (مدظله العالی ) برای امت اسلام، خانواده عز تمند شهدا و ملت غیور ایران و از جمله خانواده داغدار رسالت تلخ است، لکن به گفته رهبر عزیزمان انتقام آن برای سردمداران استکبار جهانی تلخ تر خواهد بود .
علم بر زمین نخواهد ماند، ای شهید راه خدا
محمد حسین حسین زاده مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت

پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
در پی آسمانی شدن روح بلند سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه پیام تسلیت صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا(۲۳ )
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳
شهادت سرباز سرافراز اسلام و مجاهد نستوه جبهه های حق علیه باطل و سردار ولایت و امت اسلامی سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به روح پرفتوح این مجاهد عالیقدر و بلند مرتبه تبریک و محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی)، ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی، تمامی رزمندگان و مبارزان جبهه مقاومت اسلامی، خانواده معظم، علاقمندان و ارادتمندان وی تسلیت عرض نموده و این اقدام ناجوانمردانه و خباثت آمیز دولت تروریست و جنایتکار آمریکا را محکوم می نمایم.
تردیدی ندارم که راه سرخ شهادت و مسیر پرافتخار مبارزه با استکبار جهانی ادامه خواهد داشت.
محمدعلی سهمانی

پیام هیئت‌مدیره بانک سامان به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی
در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، هیئت‌مدیره بانک سامان پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:
بسم رب‌الشهدا و الصدیقین
در تداوم جنگ اقتصادی که نماد آن تحریم‌های ظالمانه و همه‌جانبه علیه دولت و مردم ایران است، وقوع حوادثی ناگوار از جمله حمله تروریستی اخیر که منجر به شهادت سردار سرافراز ایران، شهید حاج قاسم سلیمانی شد، نشان می‌دهد کشور ما همچنان مسیر دشواری برای عبور از گذرگاه تاریخی خود در پیش دارد که با همدلی و اتحاد و امید ملت بزرگ و فهیم ایران به سرمنزل مقصود خواهد رسید.
شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه و الگوی جانبازی و سربازی در راه خداست که چه در زمان جنگ تحمیلی و چه پس از آن عمر پربرکت خود را صرف حراست و پاسداری از کیان ایران عزیز کرد و اکنون که به لطف خدا و نظر سیدالشهدا به خیل یاران شهیدش پیوسته به جایگاهی رسیده است که آرزوی دیرینش بود.
هیئت‌مدیره بانک سامان شهادت این سردار رشید و سرافراز را به پیشگاه امام زمان ارواحنا له الفداء، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده و همرزمانش تبریک و تسلیت عرض می‌کند.
هیئت‌مدیره بانک سامان

پیام تسلیت مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی
مدیر عامل بانک سرمایه در پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی را به شرح ذیل تسلیت گفت:
انا لله و انا الیه راجعون
یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربکِ راضیه مرضیه
شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی، به دست جنایت‌کاران و جهان‌خوارآمریکایی، گرچه برای ما عاشقان و شیفتگان او دردناک و جان‌گزاست اما برای روان مطهر آن مجاهد فی سبیل الله، نعمتی گوارا و پاسخی زیباست به آرزوی همیشگی‌اش در لقای پروردگار با جامه‌ای خونین از شهادت.
بی‌شک دشمن غدار عن‌قریب طعم انتقام سخت ملت بزرگ ایران را برای جنایتی که در حق یکی از عزیزترین فرزندانش روا داشته، خواهد چشید و آرزوی آن سردار مجاهد در پیروزی نهایی جبهه مقاومت به تحقق خواهد پیوست.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بانک سرمایه این ضایعه مولمه را به حضور رهبر معظم انقلاب، هم‌رزمان آن سپاهی غیور و خیل دوستداران و رهروانش و نیز به محضر خانواده معظم ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن امیر دل‌ها حشر با حضرت سیدالشهدا و سایر شهیدان کربلا را مسألت دارم.
فرج‌اله قدمی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره

پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا در پی شهادت سردار سلیمانی
مدیرعامل بانک سینا در پیامی، شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت سرافراز ایران اسلامی و خانواده ایشان تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
انا لله و انا الیه راجعون
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
شهادت فرمانده پرافتخار و دلاور جبهه مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی را به حضرت ولی عصر(عج)، نائب برحق ایشان مقام معظم رهبری مدظله العالی، ملت عزیز و خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض می کنم.
سردار سلیمانی فرمانده ای شجاع، باتدبیر و سرباز ولایت و امت بود. این مبارز دلیر و سردار رشید اسلام عمر با برکت خود را در راه اعتلای اسلام و سرافرازی میهن ایران اسلامی صرف کرد و به فرموده مقام معظم رهبری افتخارش این است که به دست شقی ترین آحاد بشر و دشمنان ملت ایران و جهان اسلام یعنی امریکای جنایتکار به درجه رفیع شهادت و به آرزوی دیرینه خود رسید.
فقدان آن بزرگ مرد ثلمه بزرگی برای جبهه مقاومت است، او مالک اشتر مقام عظمای ولایت و مرد میدانهای سخت نبرد حق علیه باطل بود، هر چند با شهادت او جبهه مقاومت سرداری بزرگ را از دست داد اما تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی نشان داده که شهادت بزرگ مردانی چون سردار سلیمانی، قدرت جبهه حق راسخ تر ، عزمشان جزمتر و توانشان بیشتر شده است .
این راه تا ظهور حضرت حجت ادامه دارد و بسیجیان مقام عظمای ولایت آماده اند تا با ضربات سخت بر پیکر نظام پوشالی استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار ، انتقام خون شهدای والامقام را از آمران و عاملان این جنایت و اقدام تروریستی بگیرند.
از خداوند متعال برای آن شهید والامقام آرزوی علو درجات و برای خانواده ایشان صبر جمیل آرزومندم.

پيام مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت شهادت سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سليماني
دكتر حسين مهري مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت شهادت سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سليماني به دست متجاوزان آمريكايي پيامي صادر كرد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، در اين پيام آمده است:
با ياد و نام شهيدان كه با نثار جانشان به ما جان دادند.
خبر شهادت سردار دل ها، سپهبد حاج قاسم سليماني كه عمر ارزشمند خود را در راه دفاع از اسلام، مستضعفان عالم و حريم ولايت سپري كرده و الگويي از وفاداري و بصيرت و ايثار بود، موجي از اندوه را در دل همه همميهنان و همه حق جويان جهان برانگيخت.
بي شك وي كه نقش تأثيرگذاري در هشت سال دفاع مقدس بر عهده داشت و در نابودي جنايتكاران داعش و ايجاد شكست و تزلزل در پايه هاي بناي صهيونيسم و استكبار جهاني قهرمان بي بديلي بود، آخرين فرمانده فداكار اين راه نيست و شاگردان مكتب شهادت پرچم حق جويي او را بر دوش داشته و خواهند داشت.
روضه رضوان تنها جايگاهي است كه شهيدان راه حق در آن آرام خواهند گرفت و اين همانا وعده خداوند متعال است، شهيد حاج قاسم به آرزوي ديرينه اش رسيد و روح بلندش در جوار حضرت حق در كنار ساير همرزمان شهيدش به آرامش ابدي رسيد و حقيقتاً ثابت كرد كه بهشت را به بها دهند نه به بهانه.
اينجانب ضمن عرض تبريك و تسليت به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبري، ملت شريف و هميشه در صحنه، خانواده محترم و معزز شهدا بخصوص اين شهيد والامقام، عزت، سربلندي و موفقيت همه رزمندگان اسلام را در ادامه و پشتيباني از اين راه و هدف مقدس از خداوند متعال خواستارم.

پیام تسلیت مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی
محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین، به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی پیامی به شرح زیر صادر کرد:
بسمه تعالی
شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر و سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی را به مقام معظم رهبری و کلیه مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.
ایشان از یاران ارزشمند و بزرگ رهبر و انقلاب بود که جان خود را بر سر دفاع از ارزش‌های امام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرد.
روحش شاد و راهش پررهرو باد.

پیام تسلیت مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت شهادت سردار شجاع اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی
روح اله خدارحمی مدیر عامل بانک کشاورزی در پیامی شهادت سردار شجاع اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
متن پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحيم
شهادت هنر مردان خداست .
شهادت سردار شجاع و دلاور ايران و اسلام ، سپهبد پاسدار حاج قاسم سليمانى را به محضر مردم شريف ايران ، رهبر معظم انقلاب و خانواده سرافراز آن شهيد والامقام تسليت عرض مى كنم . فقدان اين فرمانده دلاور ، گرچه بسيار دردناك است اما نام و يادش براى هميشه الهام بخش جوانان با ايمان و مدافعان ايران عزيز خواهد بود . اميد كه خون پاك ايشان ، مايه قوام بيشتر جبهه مقاومت ، وحدت و انسجام در داخل كشور و روسياهى و سرافكندگى دشمنان و قاتلان زبون ايشان باشد .
روح اله خدارحمى

پيام تسليت مدير عامل موسسه اعتباري کوثر وابسته به بانک سپه به مناسبت شهادت سردار سليماني
"بسم رب الشهداء والصدیقین"
مسیرشهادت مسیر رستگاری است. شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی پس از سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه درمیدان‌های مبارزه در واقع پاداشی برای این سرباز ولایت و یاور امت ازسوی خداوند متعال بود.
بدون تردید خون حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهیدان راه مقاومت و آزادی پایمال نخواهد شد و ادامه دهندگان این راه شهید والامقام همانگونه که رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا بیان فرمودند انتقام سختی از ترامپ و حامیان جنایت پیشه وی خواهند گرفت.
اینجانب ضمن تبریک و تسلیت این ضایعه بزرگ به محضر حضرت ولی عصر روحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و همکاران ارجمندم در بانک، علو درجات آن شهید گرانقدر و همه شهدای راه حق و آزادی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
غلامحسین صباغی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه

پیام تبریک و تسلیت مدیرعامل بانک مسکن طی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
مدیرعامل بانک مسکن طی پیامی، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.
شهادت سردار شجاع و سرافراز اسلام ، مجاهد فی سبیل الله -سرلشگر پاسدار قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) ، مقام معظم رهبری ، دولت مردان ارجمند و ملت سرافراز ایران اسلامی و خانواده معظم آن شهید جاوید تبریک و تسلیت عرض می نمایم. بی شک مجاهدت های ایشان در راه خداوند متعال و مبارزه با استکبار جهانی هرگز از خاطر مردم شهید پرور ایران نخواهد رفت.
روحش شاد و با شهدای دشت کربلا محشور باد.
ابوالقاسم رحیمی انارکی

پیام تسلیت مدیرعامل بانک ملت در پى شهادت سردار سلیمانى
مدیرعامل بانک ملت در پیامى، شهادت سپهبد قاسم سلیمانى را تسلیت گفت و تاکید کرد: راه این مجاهد دلاور در جبهه های نظامی و اقتصادی پر رهرو خواهد بود.
به گزارش روابط عمومى بانک ملت، متن پیام تسلیت دکتر محمد بیگدلی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰنَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شهید شدند) و بعضی دیگر در انتظار (شهادت) هستند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
(قرآن کریم، سوره احزاب، آیه ۲۳)
خبر شهادت سردار والامقام اسلام و انقلاب، سپهبد قاسم سلیمانی، غمبار و جانکاه بود. ایشان به وصال معبود خویش نایل آمدند اما اندوهی عظیم بر قلب عاشقان و دوستدارانشان بر جای گذاشتند. سردار دلاوری که به واسطه فضایل اخلاقی فراوان، ارادت عاشقانه به ملت و پیروی خالصانه از ولایت، جایگاه ویژه ای در قلب آحاد ملت ایران داشت.
گرچه این نام آور میدان مجاهدت، از خیل سربازان ولایت و اسلام جدا و به دیدار الهی رهسپار شد اما ستاره درخشان او در آسمان قهرمانی و ایثار تا ابد درخشان و چراغ راه فرزندان این سرزمین است.
راه این مجاهد دلاور در جبهه های نظامی و اقتصادی پر رهرو خواهد بود و ما نیز به عنوان سربازان کوچک اقتصادی این انقلاب با آن شهید جنت مکان، عهد می بندیم قدمی از این راه پس نخواهیم کشید.
شهادت ایشان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، پاسداران انقلاب اسلامی و همکاران عزیزم در بانک ملت تسلیت عرض می نمایم.
محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت

پیام تسلیت مدیر عامل ملل به مناسبت شهادت سردار سلیمانی
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و درود به پیشگاه حضرت بقية الله الاعظم، رهبر معظم و ملت غیور ایران و جبهه مقاومت،
بدینوسیله شهادت سرباز فداکار امت اسلامی، پیرو واقعی ولایت، فرمانده شجاع، دلاور، سردار کم نظیر انقلاب حاج قاسم سلیمانی (اعلی الله مقامه الشریف) را که سالها عمر خود را وقف دفاع از اسلام و انقلاب و مظلومین و ستم دیدگان جهان نموده بود به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الا عظم مهدی موعود(عج) مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (حفظه الله) مردم غیور و شهید پرور ایران اسلامی، جبهه مقاومت، نیروهاي مسلح جمهوری اسلامی بویژه همرزمان آن سردار اسلام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رزمندگان اسلام و خانواده محترم شهدا و خاندان معزز شهید سلیمانی تسلیت و تهنیت عرض می کنم.
بدون شک شهادت اسوه صبر و تلاش و مقاومت سردار سلیمانی عزیز موجب خواهد شد تا راه او با شدت و جدیت بیشتری ادامه یافته و سربازان انقلاب و اسلام و سلیمانی های ایران اجازه نخواهند داد تا کوچکترین خللی در ادامه راه او بوجود آید، استکبار جهانی و در راس آنها امریکای جهانخوار باید بدانند که با ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی پرچم مقاومت با هوشیاری در اهتزاز باقی خواهد ماند و امریکای جهانخوار دیگر روی آرامش را نخواهد دید. رهروان و همرزمان او انتقام سختی را از جنایتکاران خواهند گرفت.
با شهادت مردان بزرگ و آسمانی شدن آنها اتحاد اسلام و مسلمین بیشتر خواهد شد و ددمنشان بدانند که ضربه مهلکی بر پیکره آنها وارد می گردد.
روح ملکوتی سردار اسلام و انقلاب حاج قاسم عزیز و سایر همراهان و همرزمانش بالاخص شهید ابو مهدی المهندس معاون حشد الشعبی با اوليا الله محشور باد.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته سید امین جوادی

پیام مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در پی شهادت سردار سلیمانی
مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در پی شهادت مجاهد نستوه، سردار سپهبد، شهید "حاج قاسم سلیمانی" پیامی بدین مضمون صادر کرد:
انا لله و انا الیه راجعون
"ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون"
عروج ملکوتی و عارفانه سردار دلها، و اسوه راستگویی و درستکاری، سپهبد شهید " حاج قاسم سلیمانی" اندوهی بزرگ به وسعت جغرافیای آزادی خواهی، حق طلبی و ظلم ستیزی در سراسر جهان برپا کرد.
مجاهدتهای خالصانه و رشادتهای بی بدیل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از ابتدای پیروزی نهضت انقلاب اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی کشور، حرم آل الله و حمایت از ملتهای حق طلب و آزادی خواه جهان اسلام بر کسی پوشیده نیست و بی شک نام و آوازه رشادتهای این مجاهد نستوه تا ابد بر تارک تاریخ پر افتخار این مرز و بوم خواهد درخشید.
این خداباور اندیشمند و اخلاق مدار، دینداری همراه با عمل و اندیشه را به واقعیت تبدیل کرد و خود الگوی عملی چنین باوری شد، جهادگر مهربان، فرمانده شجاع در میدان و یک انسان به معنای واقعی ...
آری تنها ردای شهادت زیبنده عروج این دلاور مرد سپاه اسلام بود هم او که تمامی عمر با برکت و پر افتخار خود را با تأسی از قیام خونبار عاشورا وقف آرمانهای بزرگ انقلاب، کشور و ملتهای مظلوم و ستمدیده منطقه نمود و در مسلخ عشق، سترگ و استوار در راه عزت، شرف و آزادگی، آسمانی و جاودان گردید و با صبوری در کنار اندیشه ورزی از کیان اسلام در قبال اسلام نماهای متعصب و متحجر محافظت نمود و توطئه های عظیمی را خنثی کرد.
دنیای استکبار به سرکردگی دولت جنایتکار امریکا گمان می کنند که با تهدید و ترور خواهند توانست در مسیر مردم شریف ایران و ملتهای آزاده و حق طلب منطقه رخنه ایجاد کنند اما نمی دانند خون پاک و مطهر این شهید عزیز تا همیشه در رگهای همرزمان، همراهان و دوستداران آن عزیز سفر کرده جاریست و راه روشن او با صلابت ادامه خواهد یافت همانطور که راه شهدای عاشورا با صبوری و اندیشه ورزی پیروان آن به سیادت حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) قرن هاست که تداوم دارد، پس همه بدانیم که حرکت ادامه دارد ...
اینجانب به نمایندگی از خانواده بانک مهر اقتصاد، این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده معزّز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای روح بلند ایشان علو درجات مسئلت دارم.

پیام تسلیت مدیرعامل و اعضای هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران در پي شهادت سردار حاج قاسم سليماني
مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران در پيامي شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سليماني را تسليت گفتند.
به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در متن این پیام آمده است:
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضي پيمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشيدند)، و بعضي ديگر در انتظارند؛ و هرگز تغيير و تبديلي در عهد و پيمان خود ندادند.
«سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳»
شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر و سردار بزرگ و پرافتخار اسلام، سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی را به محضر مقام معظم رهبري، مردم شريف ايران و خانواده سرافراز آن شهيد والامقام تسليت عرض مى نماييم.
حاج قاسم سلیمانی، با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه هاي حق عليه باطل به دفاع از کيان اين سرزمين الهي و امنيت مردم ايران پرداخت و پس از سال‌ها حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروريست‌هاي منطقه، به ياران شهيدش پيوست.
بدون شک خون مطهر ایشان پایمال نمی شود و از برکت این عروج، فانوس پر فروغي روشن مي شود که تاثير چشمگيري بر قدرت يافتن و شکوفايي ايران اسلامي خواهد داشت.
روحش شاد و راهش پررهرو باد.

پیام تسلیت اعضای هیات سرپرستی موسسه اعتباری نور در پی شهادت سردار سلیمانی
اعضای هیات سرپرستی موسسه اعتباری نور شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفتند.
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتبار نور، اعضای هیات سرپرستی این موسسه در پی شهادت مظلومانه سردار سلیمانی پیام تسلیتی را صادر کردند. متن پیام به این شرح است:
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ
خبر شهادت ناگوار سردار رشید و شجاع اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در عملیات ناجوانمردانه تروریستی چون تیری بر قلب عاشقان ایران، اسلام و ولایت فرود آمد.
این سردار شهید پس از عمری مجاهدت، از خودگذشتگی و رشادت در جبهه‌های مختلف حق علیه باطل، سرانجام به آرزوی دیرینه خود رسید و مشتاقانه به دیدار حق شتافت.
موسسه اعتباری نور شهادت این سردار دلیر را به محضر مبارک حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، یاران باوفایش در سپاه پاسداران و عموم مردم مسلمان ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌کند. برای سردار فقید سلیمانی از درگاه پروردگار یکتا بالاترین درجات و همنشینی با سیدالشهدا امام حسین (ع) و برای خانواده محترم و بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.
روحش شاد و راهش پر رهرو باد
هیات سرپرستی موسسه اعتباری نور

 

نام:
ایمیل:
* نظر: