کد خبر: ۹۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه‌های نظامی آمریکایی گفت: این حمله موشکی درس عبرتی برای آمریکا شد که بداند ملت ایران همواره پشتیبان نظام بوده و هرگز زیربار ذلت نخواهد رفت.

حجت‌الاسلام جوادمجتهد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با ابراز خرسندی و تبریک به ملت ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی به سبب پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق اظهار کرد: قلب ملت ایران که پس از روزها مالامال از غم و اندوه بود، امروز شاد شد.

وی تصریح کرد: این حمله موشکی درس عبرتی برای آمریکا شد که بداند ملت ایران همواره پشتیبان نظام بوده و هرگز زیربار ذلت نخواهد رفت.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند « امروز زمان بزن در رو تمام شده است» افزود: بی‌شک اگر ایالات متحده مرتکب غلط دیگری شده و دست خود را از حریم خود درازتر کند، پاسخ کوبنده‌تر و قاطع‌تری خواهد گرفت.

وی بیان کرد: اگر در سالیان گذشته نتوانستیم پاسخ حمله و تجاوز به هواپیمای مسافربری را بدهیم اما هم اکنون، جمهوری اسلامی ایران در نقطه‌ای از اقتدار قرار دارد که هرگونه حرکت خبیث‌آلود دشمن را به صورت قاطعانه پاسخ خواهد داد و همین خود درس عبرتی برای آمریکایی‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/7548/ز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار