کد خبر: ۹۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
سلیمان توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران به همراه فرجي معاون امور استان ها به منظور بررسي عملکرد شعب استان خراسان جنوبي و تبيين راهبردهاي مناسب براي دستيابي به اهداف ترسيم شده در فرصت باقيمانده از سال به اين استان سفر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، توکلی در نشست هم اندیشي با کارکنان استان خراسان جنوبي ضمن تسليت شهادت سپهبد قاسم سليماني بيان داشت: تمام كاركنان بانك بايد جهاد وتلاش براي آباداني و پيشرفت كشور را از رفتار و منش اخلاقي شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني الگو بگيرند.
وی افزود: شهید سپهبد سلیمانی مايه افتخار و غرور جامعه ايراني است. وي تنها به ايران تعلق ندارد بلکه شخصيت و منش ايشان يک چهره بين المللي و مورد تاييد تمام آزادي خواهان جهان است.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران ادامه داد: شهید سپهبد حاج قاسم سليماني در راستاي امنيت بشريت جان خود را فدا کرد وبه جرگه شهداي کربلا پيوست.
سلیمان توکلی با اشاره به پتانسیل های استان اظهارداشت: مديريت شعب استان خراسان جنوبي با توجه به ظرفيت هاي موجود در بخش کشاورزي و گردشگري بايد بهترين جذب منابع در ميان ساير بانک هاي استان داشته باشد.
وی اظهارداشت: عملکرد استان خراسان جنوبی در سامانه عملیاتی شعب خوب بوده اما تلاش کليه کارکنان مخصوصا در بخش بانكداري الكترونيك را مي طلبد.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در بازدید از شعب بيرجند، نهبندان و اسديه عملکرد پرسنل را مناسب ارزيابي کرد و در خصوص جذب منابع پايدار تلاش همه ارکان را موثر دانست.
در ادامه، فرجی معاون امور استانها نیز در بررسی شاخص های مورد نظر راهنمايي هاي کاربردي را مطرح کرد.
وی بازاریابی را مهم ترین مسئله روز بانک عنوان نمود و بيان داشت: در صورتي شعبه مي تواند موفق عمل کند که بتواند بازار خود را شناسايي و سپس در جهت جذب آن با توجه به سبد محصولات خود اقدام نمايد.
خزاعی مدیر شعب استان خراسان جنوبی نیز در ادامه گفت: با وجود محروميت استان خراسان جنوبي، بانک قرض الحسنه مهر ايران توانسته است يک چهارم منابع قرض الحسنه استان را جذب کند و در قالب تسهيلات قرض الحسنه به نيازمندان اختصاص دهد و دربين مردم و ديگر بانکهاي استان جايگاه ويژه اي را بدست آورد.

نام:
ایمیل:
* نظر: