کد خبر: ۹۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
عضو شورای اسلامی شهر تهران:
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تدوین استراتژی های سه گانه توسط مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب سبب شده تا امروز شهرآفتاب یکی از اولویت های اصلی مدیریت شهری تهران و یکی از مهمترین دغدغه های دولت برای توسعه اقتصادی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران به همراه علی توکلی شهردارمنطقه ۱۹،مجتبی شکری مدیرکل حریم شهر تهران ، حامد سلیمی مدیرکل تدوین ضوابط ،نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران،نیما پروین معاون برنامه و توسعه شهری شهرداری منطقه ۱۹ و علی داوطلب زرقی معاونت شهرسازی منطقه ۱۹ و جمعی از مدیران سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران از نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب بازدید کردند.
محمد سالاری در حاشیه این بازدید با اشاره به برنامه توسعه سوم شهر تهران،گفت: با وجود اینکه برای این برنامه زحمات بسیار زیادی کشیده شده و از منظر محتوایی نیز بسیار غنی است اما لازم است در اجرای برنامه ها اولویت بندی صورت گیرد تا در بعد عملیاتی توفیقات زیادی حاصل گردد.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهرتهران ادامه داد: در اینصورت رویکرد دغدغه مدارانه سرلوحه امور قرار میگیرد و بر اساس اولویت ها سیاست ها مشخص و سپس مجوزهای قانونی اخذ و در نتیجه در بعد اجرا،امور هدفمند و با سرعت پیش می‌رود.
سالاری افزود:در مجموعه شهرآفتاب با تدوین استراتژی های سه گانه بحث دغدغه ها روشن شده است و از این روی امروز شهرآفتاب یکی از اولویت های اصلی مدیریت شهری تهران و یکی از مهمترین دغدغه های دولت برای توسعه اقتصادی است.
وی با اشاره به لزوم دسته بندی نیازها،خاطرنشان کرد: باید نیازهای اصلی شهرآفتاب مشخص شود تا در فاز عملیاتی مشکلات و موانع رفع گردد.
گفتنی است محمدرئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب در ابتدا ضمن خوشامدگویی به تشریح اقدامات انجام گرفته ،برنامه ها و استراتژی های شهرآفتاب پرداخت.

نام:
ایمیل:
* نظر: