کد خبر: ۹۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰


جدایی رسمی کالدرون از پرسپولیس
امروزسرمربی جدید سرخپوشان معرفی می‌شود؟
سرمربی آرژانتینی پرسپولیس که توانسته بود این تیم را قهرمان نیم‌فصل لیگ نوزدهم کند، رسما از این تیم جدا شد و جانشین او امروز معرفی خواهد شد.
محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس درخصوص جدایی قطعی گابریل کالدرون از این تیم گفت: با منتفی‌شدن بازگشت آقای کالدرون تلاشمان این است که تا روز دوشنبه سرمربی جدید را معرفی کنیم و حداقل ۲ بازیکن جدید هم جذب خواهیم کرد.وی افزود: در نامه‌ای که هیئت‌مدیره و مدیرعامل همراه با در نظر گرفتن شرایط مالی عالی برای آقای کالدرون ارسال کردند، از وی خواسته شد پاسخ خود را تا پایان دهم ژانویه به باشگاه اعلام کند که چنین اتفاقی رخ نداد. به همین دلیل بازگشت آقای کالدرون منتفی شده است.‌ ما می‌خواستیم این موضوع را همزمان با معرفی سرمربی جدید اعلام کنیم‌ اما برای توافق با گزینه‌های سرمربیگری نیاز به زمان بیشتری است.مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: ما تا آنجا که مقدور باشد مذاکراتی که طی این مدت بین طرفین (هیئت مدیره و مدیرعامل با کالدرون ) صورت گرفته را برای اطلاع هواداران تشریح می‌کنیم. البته قدر زحماتی که آقای کالدرون متحمل شدند را می‌دانیم اما مسائلی هست که باید بازگو شود تا هواداران که دانستن بسیاری از اتفاقات حق آنهاست، مطلع شوند و بعد از شفاف‌‌سازی قضاوت کنند. انصاری‌فرد درباره جانشین سرمربی آرژانتینی نیز توضیح داد: مذاکراتی با دو سه گزینه‌ خوب سرمربیگری داشته‌ایم و امیدواریم تا روز دوشنبه همه چیز مشخص شود. درباره جذب بازیکن هم باید بگویم که با برخی بازیکنان مذاکراتی داشته‌ایم و همه جوانب را برای جذب بازیکن بررسی کرده و مذاکرات اولیه را انجام داده‌ایم. با برخی گزینه‌های سرمربیگری هم در این زمینه مشورت کرده‌ایم.
آخرین اخبار نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال
*باشگاه پرسپولیس پس از مذاکره با استوکس، برای جذب مهاجم خارجی پیشین ذوب‌آهن تلاش خواهد کرد.در حال حاضر حضور کریستین اوساگوانا مهاجم نیجریه‌ای پیشین ذوب‌آهن در پرسپولیس که چند روز پیش به این باشگاه معرفی شد جدی‌تر از قبل شده و احتمال اینکه پرسپولیس با مهاجم پیشین ذوب‌آهن به توافق برسد، زیاد است. با این حال مذاکرات پرسپولیس با استوکس ادامه خواهد داشت و این احتمال هم وجود دارد که پرسپولیس هر دوی این بازیکنان را به خدمت بگیرد تا بدین ترتیب هواداران هم موضوع کالدرون را فراموش کنند. اگر مشکلی پیش نیاید پرسپولیس به زودی با این دو بازیکن خارجی قرارداد می‌بندد.
*آدام همتی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد. همتی جزو بازیکنانی بود که گابریل کالدرون نظر مثبتی روی او نداشت و او را در لیست مازاد قرار‌داده بود.
*میلاد باقری مدافع فصل جاری آبی‌پوشان بعد از حضور در ساختمان این باشگاه و توافق با مسئولان استقلال، از این تیم به صورت رسمی جدا شد.این بازیکن در ابتدای فصل از مس کرمان به استقلال پیوسته بود.
* فرزاد حاتمی مهاجم نفت مسجدسلیمان که نیم فصل اول در این تیم حضور داشت، قراردادش را با نفت فسخ کرد. هنوز مقصد بعدی این بازیکن مشخص نشده است.
*دانیال ماهینی که سابقه بازی در استقلال خوزستان را هم دارد برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان رفته بود. این بازیکن پیکان را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد و با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت. پیکان در صدد جذب یک دروازه‌بان است و با چند گزینه هم صحبت کرده، البته هنوز با گزینه مورد نظرشان قرارداد امضا نکرده‌اند.
*گفته می‌شود افاضلی سرمربی پارس جنوبی از عملکرد فرناندو دخسوس، دروازه‌بان نیم‌فصل اول پارس رضایت ندارد و به دنبال جذب محسن فروزان است. فروزان دو فصل پیش دروازه‌بان پارس جنوبی بود و اکنون در تمرینات این تیم حضور دارد. آدام همتی بازیکن پیشین پرسپولیس، دیگر بازیکنی است که افاضلی تلاش می‌کند او را جذب کند. این در حالی است که پنجره نقل و انتقالاتی پارس جنوبی هنوز بسته است!
*میثم دورقی‌هافبک تیم فوتبال فولاد که در نیم‌فصل اول فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد از این تیم جدا شد تا فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند.
* محمد‌علی صفیا مهاجم نیم فصل گذشته سرخپوشان پاکدشت با عقد قراردادی به تیم نفت مسجد سلیمان پیوست. این بازیکن در نیم فصل اول لیگ آزادگان موفق به زدن 5 گل شد و سهمیه زیر 23 سال نیز به حساب می‌آید.همچنین محمدامین اسدی مهاجم زیر 23 سال پرسپولیس به صورت قرضی راهی تیم تارتار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار