کد خبر: ۹۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
پيام مديرعامل صندوق تامين خسارتهاي بدني به مناسبت پنجاه و يکمين سالروز تاسيس صندوق صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي صندوق تامين خسارتهاي بدني کشور؛ دکتر علي جباري مديرعامل صندوق تامين خسارتهاي بدني با صدور پيامي پنجاه و يکمين سالروز تاسيس صندوق را تبريک گفت.
متن پيام به شرح زير مي باشد:
بسم رب‌الشهداء والصديقين؛
شهادت مظلومانه سردار بزرگ ايران اسلامي، سپهبد حاج قاسم سليماني، دل هر آزاده‌اي را به درد آورد و غم فراقش، آتش به جان همه زد. دشمن زبون و ددمنش، در خيال خام خود، پرچم مقاومت و مبارزه را بر زمين انداخته، حال آنکه خيل عظيم سربازان جان بر کف وطن و پيروان خميني کبير و خلف برحقش، علم جهاد و مقاومت را راسخ‌تر از قبل بر دوش کشيده، اجازه نخواهند داد خون سردار محبوب دلها و همرزمان و همراهانش، پايمال شود و همچنين درگذشت جمعي از هموطنان عزيزمان در ازدحام جمعيت شرکت‌کننده در اين خيزش ملي در کرمان و حادثه رانندگي سواد کوه، مصيبت روي مصيبت بود و موجبات تأثر و تاسف آحاد ملت ايران و دردمندي مضاعف ما را فراهم کرد. بدين وسيله از عمق جان به خانواده‌هاي داغدارشان، عرض تسليت و تعزيت خود را اعلام مي­نماييم.
بيست و سوم دي ماه، سالروز تأسيس صندوق تأمين خسارتهاي بدني بعنوان يک نهاد حاکميتي مجري عدالت اجتماعي بوده که همه ساله مراسمي جهت گرامي­داشت اين روز برگزار مي­گرديد. در سال جاري نيز مطابق با برنامه­ريزي صورت­گرفته، مقرر گرديده بود همزمان با پنجاه و يکمين سالروز تأسيس صندوق تأمين خسارتهاي بدني، همايشي با حضور کليه کارکنان ستاد و شعب صندوق برگزار گردد که با توجه به حوادث اخير و تألم خاطر همکاران عزيز، اين امر ميسر نگرديد.
لذا برخود واجب مي­دانم، سالروز تأسيس صندوق تأمين خسارتهاي بدني را تبريک و تهنيت عرض نموده و ضمن ارج نهادن و قدرداني از زحمات بي­شائبه اعضاي محترم مجمع عمومي، اعضاي محترم هيأت نظارت و کليه کارکنان صندوق و همچنين بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران، مديران عامل و کارکنان شرکتهاي بيمه­اي، ستاد ديه کشور و سنديکاي بيمه­گران ايران که موجبات تحقق اهداف و استراتژي­هاي بنيادين صندوق را در اجراي بهينه قانون بيمه شخص ثالث فرآهم آورده اند، از درگاه خداوند متعال براي مجموعه صندوق که در اعتلاي جايگاه صندوق نقش آفريني نموده اند، آرزوي توفيق روزافزون مسئلت مي­نمايم.
علي جباري
مديرعامل صندوق تأمين خسارتهاي بدني

نام:
ایمیل:
* نظر: