کد خبر: ۹۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷
آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی تیم سپاهان و دعوت از وزنه‌بردار اصفهانی به اردوی تیم ملی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان در روزی که گذشت، بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 23 دی ماه علاوه بر این‌که بازیکنان مختلف در روز آخر نقل و انتقالات نیم‌فصل در حال جابجایی بین تیم‌های لیگ برتر فوتبال هستند، ورزشکار اصفهانی به تیم ملی وزنه‌برداری دعوت شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ در روز‌های اخیر صحبت‌های زیادی مبنی بر حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال شده است که باعث ناراحتی و سردرگمی هواداران سپاهان شده است و در تازه‌ترین صحبت، مدیر رسانه‌ای سپاهان گفته که در این مورد خود آقای قلعه‌نویی می‌تواند جواب دهد اما تنها چیزی که من می‌توانم بگویم این است که تمام تمرکز قلعه‌نویی، روی سپاهان است.

✅ تیم فوتبال سپاهان که برای برگزاری 2 دیدار تدارکاتی به تهران سفر کرده است در اولین دیدار خود عصر دیروز مقابل سایپا قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت؛ تک گل سپاهان را یاسین سلمانی به ثمر رساند

دیدار دیگر طلایی‌پوشان مقابل پارس جنوبی جم روز پنج‌شنبه ساعت 15 در تهران انجام خواهد شد؛ سپاهان در اصفهان نیز مقابل شهر خودرو به تساوی یک بر یک رسیده بود.

همچنین حامد بحیرایی هافبک دفاعی تیم سپاهان به‌ صورت قرضی به نساجی مازندران پیوست؛ همچنین مهدی رحیمی که در پست دفاع میانی سپاهان بازی می‌کرد ترجیح داده که به صورت قرضی به نساجی برود.

خبر دیگر از سپاهان این‌که رسول نویدکیا، هافبک با تجربه زردپوشان در اردوی سپاهان حضور ندارد؛ رسول نویدکیا مذاکرات مثبت و رو به پیشرفتی را با باشگاه سایپا داشته و در حال حاضر در اصفهان به سر می‌برد تا در مذاکره با مدیران باشگاه اصفهانی فسخ قراردادش را از سپاهان دریافت کند.

این هافبک با تجربه در صوت دریافت فسخ قرارداد از باشگاه سپاهان بازیکن آزاد می‌شود و اگر اتفاق خاصی نیفتد می‌تواند امروز و تا پیش از بسته شدن پنجره زمستانی نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران، مذاکرات قطعی را با باشگاه سایپا انجام داده و این انتقال را نهایی کند؛ البته در آخرین اخبار آمده است که قلعه‌نویی نسبت به جدایی نویدکیا مخالفت کرده است.

✅ با پایان مسابقات ورود به اردوی تیم ملی تکواندو مردان سجاد مردانی و محمدرضا خانی تکواندوکاران اصفهانی به همراه 21 هوگوپوش دیگر به اردوی تیم ملی راه یافتند؛ تمرینات ملی‌پوشان از روز شنبه 28 دی در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.

✅ سجاد آقایی مهاجم استقلال تهران به مدت نیم‌فصل راهی ذوب‌آهن شد؛ وی فصل قبل و این فصل در تعدادی از بازی‌های استقلال به میدان رفت و خود را به عنوان یکی از بازیکنان گلزن و مستعد فوتبال ایران معرفی کرد.

همچنین محمدزبیر نیک‌نفس بازیکن ذوب‌آهن با فولاد خوزستان به توافق رسید تا این هافبک که در نیم‌‌فصل اول در تیم ذوب‌آهن حضور داشت، شاگرد جواد نکونام شود.

✅ نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال کمتر از 20 سال، فهیمه ارزانی و مهدیه محمودی‌نیا از اصفهان را به همراه ورزشکارانی از سراسر کشور به اردوی تدارکاتی دعوت کرد.

اردوی تدارکاتی تیم فوتسال کمتر از 20 سال دختران از 27 دی تا دوم بهمن در تهران برگزار می‌شود.

✅ پس از پایان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کشور در اهواز و رکوردهای ثبت شده توسط نفرات حاضر، سرمربی تیم ملی بزرگسالان 4 وزنه‌بردار برگزیده این مسابقات را به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت کرد که مسعود چترایی از اصفهان در بین نفرات دعوت شده است؛ سهراب مرادی قهرمان وزنه‌برداری کشور نیز دیگر اصفهانی حاضر در این اردو است.

✅ با اتمام مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتسال، هشت تیم برتر صعود کرده به مرحله پلی‌آف مشخص شدند که گیتی‌پسند اصفهان با حضور در رده دوم جدول به پلی‌آف صعود کرد اما هایپر شاهین‌شهر دهم شد و جواز حضور در پلی‌آف را به دست نیاورد.

بر همین اساس در اولین مرحله از مسابقات پلی‌آف گیتی‌پسند اصفهان پنج‌شنبه 26 دی از ساعت 18 مهمان سوهان محمد سیما قم است.

✅ با توجه به پایان مهلت ثبت نام بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا 2020 اسامی و مدارک باشگاه‌های پرسپولیس و فولاد مبارکه سپاهان به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد؛ مدارک تیم‌های شهر خودرو و استقلال که از مرحله دوم مقدماتی وارد مسابقات شده‌اند، زودتر ارسال شده بود.

انتهای پیام/63090/ص30/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار