کد خبر: ۹۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
سرمربی تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت گفت: با تمام توان در مسابقات حضور پیدا می‌کنیم و می‌خواهیم غیرممکن را ممکن کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت در دیداری حساس و نفس‌گیر با پیروزی اقتصادی یک بر صفر مقابل داماش گیلان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ یک موفق شد به رده دهم جدول صعود کند.

غلامرضا عنایتی در پایان دیدار تیمش مقابل داماش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سرخ‌پوشان دو نیمه متفاوت مقابل داماش رقم زد، اظهار کرد: در نیمه نخست بازیکنان تیممان با دوندگی بی مان موفق شدند فعل خواستن را به‌خوبی صرف کرده و به گل برسیم، در نیمه دوم ناخودآگاه عقب‌نشینی کردیم و این طبیعی است.

وی با اشاره به بازی شجاعانه بازیکنان داماش مقابل سرخ‌پوشان گفت: به بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم و بازی سزاوارانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند، روند رو به رشد تیم سرخ‌پوشان با تمام بضاعتمان ادامه پیدا می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت با تأکید بر انتظار ویژه از بازیکنان تیمش گفت: در بازی مقابل داماش چند مقابل خوب خلق کرده و به حریف موقعیت خاصی ندادیم، با توجه به پتانسیل بازیکنانمان، انتظار بالاتری داریم.

عنایتی با انتقاد از عملکرد داوری در بازی‌های دو هفته اخیر این تیم مقابل ملوان و داماش تصریح کرد: در دیدار مقابل ملوان گل سالممان آفساید اعلام شد و در دیدار مقابل داماش نیز توپ یک متر از خط دروازه رد شده و سپس به بازیکن تیممان برخورد کرد که داور آفساید اعلام کرد.

وی با بیان اینکه بازی به بازی پیش می‌رود، گفت: هدفمان صعود در جدول رده‌بندی است و می‌خواهیم خود را به بالای جدول برسانیم، با تمام توان در مسابقات حضور پیدا می‌کنیم و می‌خواهیم غیرممکن را ممکن کنیم؛ نگاه تیممان به فصل آینده بوده و با برنامه‌ریزی بهتری در لیگ سال آتی شرکت می‌کنیم.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت با تک‌گل اسدبیگی در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ یک مقابل داماش به برتری رسید.

انتهای پیام/۳۳۸۹

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار