کد خبر: ۹۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸

جهانگیریمعاون اول رئیس جمهوری بعد از ظهر دوشنبه با حضور در منزل محمدحسین و زینب اسدی لاری دو تن از جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای خطوط هوایی اوکراین، ضمن عرض تسلیت و اظهار همدردی با خانواده داغدار آنان از خداوند برای این خانواده و همه کسانی که عزیزی را دراین حادثه اسفناک از دست داده اند، طلب صبر کرد.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری مصیبت از دست دادن عزیزان را داغی سنگین توصیف کرد و گفت: بنده دو بار داغدار دو برادر شهیدم شده‌ام و تجربه از دست دادن عزیزانم را داشته ام لذا حال شما را درک می کنم و از عمق جان به شما تسلیت می گویم.

وی ضمن طلب غفران و علو درجات برای همه درگذشتگان این حادثه تصریح کرد: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد چندین حادثه ناگوار در کشورمان بودیم که سقوط این هواپیما در اثر یک خطا، از بدترین این اتفاقات بود و باید تلاش کنیم از اشتباهات درس بگیریم و اجازه ندهیم در آینده اتفاقات تلخ مشابه تکرار شوند.

پدر و مادر محمدحسین و زینب اسدی لاری نیز ضمن بیان گوشه‌هایی از فضائل اخلاقی و علمی فرزندان خود به دینمداری و علاقمندی عمیق فرزندانشان به ایران و انقلاب اسلامی اشاره و اظهار داشتند که فرزندانشان پس از شرکت در مراسم شکوهمند تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی در اندیشه برگزاری مراسمی شایسته برای این شهید بزرگوار در کانادا بودند.

محمد حسین و زینب اسدی لاری فرزندان دکتر محسن اسدی لاری مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بودند که در حادثه اخیر سقوط هواپیمای خطوط هوایی اوکراین جان خود را از دست دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار