کد خبر: ۹۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
سعید معروف در پایان مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو ، پستی سیاسی در صفحه خود منتشر کرد و انتقاداتی تند از شرایط کشور داشت. تیم ملی والیبال در پی سقوط هواپیمای مسافری اوکراین با مچ بند مشکی به میدان رفت.

سه بازیکن لژیونر تیم ملی والیبال ایران با پایان رقابت های انتخابی المپیک، برای همراهی تیم‌های خود در مسابقات پیش رو از جیانگمن راهی باشگاه‌های‌شان شدند و به ایران برنگشتند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه - به وقت محلی) با اتوبوس جیانگمن را به سمت شهر شنزن ترک کرد، اما سه ملی‌پوش لژیونر ایران از تیم ملی جدا شدند. 

معروف و دو ملی پوش والیبال به ایران برنگشتند

بر این اساس سعید معروف، کاپیتان تیم ملی برای همراهی باشگاه خود راهی پکن شد و میلاد عبادی‌پور و سیدمحمد موسوی با پرواز مستقیم راهی لهستان شدند. سایر ملی‌پوشان به همراه کادر فنی، ساعت ۴ بامداد فردا (سه‌شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می‌شوند.

مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در گروه مردان آسیا از ۱۷ تا ۲۲ دی ماه به میزبانی چین پیگیری شد.ملی‌پوشان ایران در این مسابقات با کسب پنج پیروزی متوالی برابر تیم‌های قزاقستان، چین‌تایپه و چین در مرحله گروهی، کره جنوبی در نیمه نهایی و چین در فینال، سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ را به دست آوردند.

سعید معروف در پایان این رقابت ها ، پستی سیاسی در صفحه خود منتشر کرد و انتقاداتی تند از شرایط کشور داشت. تیم ملی والیبال در پی سقوط هواپیمای مسافری اوکراین با مچ بند مشکی به میدان رفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار