کد خبر: ۹۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
باشگاه شهرخودروی مشهد پس از جدایی یحیی گل محمدی بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش جام جم آنلاین ، یحیی گل محمدی امروز رسما به عنوان سرمربی جدید تیم پرسپولیس انتخاب شد و رسما به عنوان جانشین گابریل کالدرون بر روی نیمکت این تیم در ادامه لیگ خواهد نشست.

باشگاه شهرخودرو در این باره بیانیه ای را صادر کرد:

بیانیه باشگاه شهرخودرو که لحظاتی پیش رسانه ای شد بدین شرح است:

باسمه تعالی

هواداران پرشور و عزیز باشگاه فرهنگی ورزشی شهر خودرو خراسان

سلام

«در روزهایی که بی‌مهری‌های زیادی به یکی از ارزنده‌ترین سرمایه‌های ملی فوتبال ایران شده بود، دست در دست یحیی گل‌محمدی گذاشتیم و با او یاعلی گفتیم. شهرخودرو خراسان با یحیی دوست‌داشتنی موفق شد تا برای اولین بار آسیا را برای فوتبال خراسان فتح کند و از این باب نه تنها باشگاه بزرگ شهرخودرو که فوتبال استان پهناور خراسان مدیون زحمات اوست.

در ابتدای فصل جاری با مطالبه شما هواداران عزیز با یحیی گل‌محمدی قراردادی دوساله منعقد شد و با وجود درخواست پرسپولیس و تیم‌ملی امید در ابتدای فصل، به جهت تدارک تیمی قدرتمند و متناسب با شان فوتبال خراسان در لیگ برتر و آسیا ایشان را در مشهد حفظ کردیم و نیم‌فصلی قابل قبولی را هم کنار هم گذراندیم.

در پایان دور رفت لیگ برتر نوزدهم و در حالی که با خبر هستید، باشگاه پرسپولیس پس از جدایی سرمربی خارجی خود مجددا خواستار جذب سرمربی شهرخودرو برای هدایت پرسپولیس شد که البته پاسخ ما بازهم منفی بود ، اما دوباره تماس ها شروع شد و همه برای این انتقال ،در این برهه حساس با باشگاه ما تماس گرفتند تا رضایت نامه گل‌محمدی را بدهیم ، اما دریغ از یک تماس از داخل استان خراسان رضوی!

به خواست هواداران و پایبندی به برنامه‌های بزرگی که در شهرخودرو داریم تا جایی که زورمان رسید، پای سرمربی‌مان ایستادیم و تمام راه‌ها را نیز به تنهایی طی کردیم اما در نهایت نشد که نشد و مجبور شدیم رضایت نامه سرمربی تیم‌مان را برای هدایت پرسپولیس امضاء کنیم.

با همه این شرایط اما حالا دیگر باید خودمان را برای شروع نیم فصل دوم لیگ برتر و بازیهای آسیایی آماده کنیم و زمانی برای از دست دادن همین فرصت اندک نداریم . اکنون به پشتوانه هواداران عزیز خود در سراسر خراسان بزرگ به دنبال روزهای خوبی هستیم که قطعا حمایت شما آن را رقم خواهد زد. در این مسیر با استفاده از پتانسیل های استان پهناور خراسان، دست در دست هم، می‌رویم برای تداوم موفقیت در سایه وحدت و با عنایت امام رضا(علیه السلام)، انشاالله.»

باشگاه فرهنگی ورزشی شهرخودرو خراسان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار