کد خبر: ۹۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
مجری "جهان‌آرا"به کناره‌گیری برخی از مجریان تلویزیون واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ انصراف از جشنواره فیلم، تئاتر و موسیقی فجر به تلویزیون و صداوسیما کشیده شد. جایی که از کناره‌گیری و استعفای مجریان تلویزیون شروع شد و به "قلقلی" و گوینده رادیو و حتی بازیگر سریال‌های تلویزیون رسید. 

محمدجواد یافتیان مجری "جهان‌آرا" در صفحه مجازی خودش به استعفا و کناره‌گیری برخی از حضور در تلویزیون تحت عنوان "حرمت برای اعتماد مردم" واکنش نشان داد و نوشت: چند روزی می‌شود که در فضای مجازی می‌بینیم برخی از همکاران (مجریان) صداوسیما به دلیل داشتن اعتراض نسبت به مسائل اخیر، صحبت از کناره‌گیری و رفتن از تلویزیون می‌کنند. 

بدون شک هر فردی می‌تواند در مورد شرایط کاری خودش تصمیم‌گیری کند اما اخلاق حکم می‌کند این همکاران گرانقدر یادشان نرود که از پله‌های همین قاب شیشه‌ای بالا رفتند و الان بین مردم دیده می‌شوند.

تلویزیون , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , مجریان تلویزیون ایران ,

به خاطر همین امر، اول به خودم و بعد به این عزیزان یادآور می‌شوم اگر قصد تغییر فضای کاری داریم، می‌شود دلیلش را پیش خودمان نگهداریم و به قول قدیمی‌ها حرمت جایی که برایمان هزینه معنوی و مادی کرده‌ است تا ما بتوانیم در قاب چشم مردم بنشینیم، حفظ شود.

البته ارزش قائل شدن برای مردم و مؤلفه اعتمادملی هم موضوع مهمی است که حداقل وظیفه مجریان رسانه‌ملی، توجه کردن به این ارزش است."

انتهای پیام/

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار