کد خبر: ۹۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
ریل‌می پس از مدتی تبلیغ رابط کاربری خود، به‌تازگی جزئیات کامل آن را اعلام کرده است. رابط کاربری ریل‌می با نام Realme UI شناخته خواهد شد.

ریل‌می مدتی است تبلیغ رابط کاربری خود را شروع کرده و حتی آزمایش بتا آن را در چین آغاز کرده است. امروز این برند چینی رسما از ورود Realme UI خبر داده؛ رابط کاربری که تجربه‌ای نزدیک به اندروید خام ارائه می‌دهد. این پوسته مبتنی بر ColorOS 7 و اندروید ۱۰ است و طراحی ساده و برخی قابلیت‌های جدید و بهبودیافته دارد.

Realme UI

رابط کاربری ریل‌می با عنوان «سرگرمی یکپارچه» تبلیغ می‌شود و جلوه‌های بصری زیادی به ارمغان می‌آورد؛ همچنین رنگ سیستم، آیکون‌ها، تصاویر پس‌زمینه و انیمیشن‌ها جدید هستند. به‌گفته‌ی ریل‌می طرح رنگی قابل‌اعتماد است و حس نشاط و جوانی به کاربران می‌دهد.

می‌توانید آیکون‌ها را طراحی کنید، فرم آیکون‌ها را گرد تر کرده و شفافیت آن‌ها را تنظیم کنید. اندازه‌ی آیکون‌ها را نیز می‌توان مانند تصاویر داخل آن‌ها شخصی‌سازی کرد.

Realme UI

نمی‌توان بدون تصاویر پس‌زمینه‌ی جدید، طراحی تازه‌ای داشت؛ به همین خاطر ریل‌می ۱۱ تصویر پس‌زمینه به صفحه‌ی اصلی اضافه کرده است. این تصاویر از عناصر طبیعی الهام گرفته‌شده‌اند و همیشه تطابقی برای هر الگوی رنگی وجود خواهد داشت. انیمیشن‌ها نیز بهبودیافته‌اند و حالا بسیار جذاب شده‌اند.

رابط کاربری جدید جدای از ظاهر، در عملکرد نیز بهبودیافته است. Realme UI بر پایه‌ی اندروید ۱۰ توسعه‌ یافته و قابلیت‌های صرفه‌جویی در مصرف نیرو و همچنین برخی عملکردهای مرسوم را ارائه می‌دهد. به‌علاوه حالتی به‌نام «Focus Mode» وجود دارد که کاربر را از دنیای پیرامون جدا کرده و با پخش موسیقی آرام‌بخش، به فرد در تمرکز کردن کمک می‌کند.

Realme UI

ریل‌می به قابلیت «محافظت از اطلاعات شخصی» خود افتخار می‌کند. قابلیت مذکور زمان درخواست نرم‌افزارها برای دسترسی به اطلاعات شخصی مانند سابقه‌ی تماس، فهرست مخاطبان یا برنامه‌ی زمانی، به سیستم اجازه‌ی تولید صفحات اطلاعات خالی می‌دهد. به‌این‌ترتیب، داده‌های کاربر محفوظ مانده و کاربرد نرم‌افزارها محدود نمی‌شود.

Realme UI

ریل‌می برنامه‌ای برای ارائه‌ی نسخه‌ی پایدار رابط کاربری خود ارائه داده که به‌نظر می‌رسد مطابق با جدول زمانی اعلام‌شده در اواخر سال گذشته است. امیدواریم در آینده گوشی‌های این شرکت چینی با رابط‌کاربری Realme UI و اندروید ۱۰ عرضه شوند.

برچسب ها: ui ، Android ، Realme
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار