کد خبر: ۹۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
سرمربی جدید تیم فوتبال شهرخودرو گفت: در ادامه رقابت‌های لیگ برتر از یحیی گل محمدی کمک خواهم گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی سرآسیایی، سرمربی جدید تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در حاشیه تمرین امروز این تیم  که با مراسم معارفه او همراه بود، اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید بگویم که به عنوان یک سرباز در مجموعه شهرخودرو، انجام دادن کار، مهم است. تصمیم بر این  شد که من این مسئولیت را برعهده بگیریم و  شرایط به این گونه رقم خورد که من سرمربی شوم و من نیز اطاعت امر کردم.  

سرآسیایی: از گل‌محمدی در ادامه راه کمک خواهم گرفت

کار سختی در پیش داریم و نباید داین موضوع را مخفی کنیم

سرآسیایی ادامه داد: به صورت کامل به شرایط اشراف دارم. قبول دارم که کار سختی در پیش داریم و نمی‌خواهیم چیزی را مخفی کنیم. در ادامه کار سخت و بزرگی خواهیم داشت. از حمیداوی و هیئت مدیره باشگاه شهرخودرو، وطن خواه (مدیرعامل) و دیگران که به من اعتماد کردند، تشکر می‌کنم. امیدوارم با انرژی کامل و کمک دیگران و هواداران اتفاقات خوبی را در نیم فصل دوم رقم بزنیم.


بیشتر بخوانید: حمیداوی: برای جدایی گل‌محمدی از شهرخودرو به ما فشار آوردند


دستیار اولم یک ایتالیایی است

سرمربی جدید شهرخودرو در مورد دستیاران خود در این تیم گفت: چند دستیار را از فیلتر عبور دادیم تا آن‌ها را تست کنیم. در نهایت دستیار اول من، یک ایتالیایی است و با او ارتباط داشتیم. رزومه  او را دیدیم و او را آنالیز کردیم. این مربی شرایطی که ما می‌خواستیم را دارا بود و باشگاه نیز پیگیری کرده و طی ۲، ۳ روز آینده به تیم اضافه می‌شود. داود سید عباسی نیز که کاملا شناخته شده است به همراه یک مربی دوزاه بان‌ها به تیم ما اضافه می‌شوند.    رضا آریانی نیز که از قهرمان‌های رشته دو و میدانی است، کار بدنسازی بازیکنان را برعهده خواهد داشت.

سرآسیایی: از گل‌محمدی در ادامه راه کمک خواهم گرفت


بیشتر بخوانید: دستیار ایتالیایی به کادر فنی شهرخودرو اضافه می‌شود


او ادامه داد: امیدوارم به لطف امام رضا (ع) و حمایت هواداران این بار سنگین را با انرژی بالا بر دوش بکشیم تا اتفاق خوبی که باید برای استان رقم بخود، رخ دهد.

از یحیی کمک خواهم گرفت

سرآسیایی درمورد نزدیک بودن تفکراتش به یحیی گلمحمدی سرمربی سابق شهرخودرو، بیان کرد: باید از زحمات برادر بزرگتر خودم یحیی گل محمدی، که خیلی چیز‌ها از او یادگرفتم، تشکر کنم. چرا که زحمت زیادی برای فوتبال این شهر کشید. از کمک‌های او یعنی حمید مطهری، داود فنایی و محمد عسگری نیز به خاطر تلاش‌های شان تشکر می‌کنم. آن‌ها اتفاق خوبی در لیگ هجدهم و نیم فصل لیگ نوزدهم برای فوتبال استان رقم زدند. مطمئن باشید برای ادامه راه از یحیی گل محمدی مشورت خواهم گرفت. سعی می‌کنم در همان مسیر باشم و البته امکان دارد یک جا‌هایی تفکرات مان با یکدیگر تفاوت داشته باشد. اما با توجه به بازیکنانی که داریم، در مسیری حرکت می‌کنیم که بتوانیم موفق باشیم.


بیشتر بخوانید: شهرخودرو مهاجم اوکراینی جذب می‌کند


انتهای پیام/     

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار