کد خبر: ۹۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن در پیامی سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، ابوالقاسم رحیمی انارکی در پیامی هشتاد و یکمین سالروز تاسیس بانک مسکن را تبریک و تهنیت گفت. متن پیام وی به شرح زیر است:
هشتاد و یک سال پرفراز و نشیب را پشت سرنهادیم و با کوله باری از توکل و امید و تجربه ، همچنان سربلند و سرافراز ، در مسیر خدمت گام بر می داریم.
چه تلخ و چه شیرین ، ایام سپری می شود و گذار عمر و فرارسیدن سالروز و مناسبت ها ، زودگذر بودن فرصت ها را یادآور می شود.
هرچند امسال ، برخلاف سنت دیرینه و قدیمی خود به دلیل تقارن این مناسبت با ایام فاطمیه و شهادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و به پاس حرمت سردار دلها و عزیزانی که در حادثه جانسوز سقوط هواپیمای مسافربری و مراسم تشییع و بدرقه در کرمان از بین ما رفتند، جشن نمی گیریم. اما فرارسیدن سالروز تاسیس بانک با شکوه و پرافتخارمان را برای یادآوری این همه سال خدمت خالصانه به هموطنان به فال نیک می گیریم و این فرصت مغتنم را بهانه ای می کنیم برای سپاس از زحمات گرانسنگ تمامی شما همکاران مهربان و ارزنده.
سختی هایی که در صف و ستاد و خصوصا در شعب، به عنوان خط مقدم خدمت، در حوادث سیل و زلزله های امسال برای التیام سریع تر بخشی از زخم های هموطنان عزیزمان کشیده شد، همواره به عنوان برگی زرین در دفتر افتخارات این بانک باقی خواهد ماند و دعای خیر مردم ، مسیر آینده این بانک مردمی را هموارتر و روشن تر خواهد نمود.
اینجانب با قدردانی از تمامی مساعی ارزشمند همکاران و مدیران به نمایندگی از طرف تمامی اعضای هیأت مدیره محترم بانک، فرارسیدن بیست و پنج دی ماه، سالروز تاسیس بانک را تبریک گفته و برای تمامی شما سلامتی ، بهروزی و شادکامی آرزومندم.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: