کد خبر: ۹۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
شاه پسند مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداري خراسان رضوي در مراسمي که با حضور مديرکل سازمان بهزيستي، نمايندگان کميته ي امداد و بنياد شهيد استان و جمعي از مديران بانك ها برگزار شد، از تلاش هاي بانك قرض الحسنه مهرايران در ايجاد اشتغال پايدار براي معلولان و مددجويان تحت پوشش سازمان بهزيستي و كميته ي امداد، تقدير كرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، شاه پسند مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمايه گذاري استانداري خراسان رضوي، در جلسه اي که با حضور پوريوسف مدير کل سازمان بهزيستي، نمايندگان كميته ي امداد و بنياد شهيد استان خراسان رضوي و جمعي از مديران بانك ها برگزار شد، از حمايت هاي بانك قرض الحسنه مهرايران در پرداخت تسهيلات و ايجاد اشتغال پايدار براي معلولان و مددجويان سازمان بهزيستي و كميته ي امداد ،تقدير و تشكر كرد.
در این مراسم که به همت استانداری خراسان رضوی برگزار شد، ضمن بررسی نقش بانک ها در توانمند سازي اقتصادي نيازمندان، تعداد تسهيلات پرداخت شده از سوي بانک ها و ميزان اثر بخشي اين تسهيلات در ايجاد اشتغال پايدار، از بانک هاي پيشرو در اين زمينه تقدير شد.
شاه پسند ضمن بررسی عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات ابلاغی به آن ها بیان داشت :همکاري بانک ها در اين استان بسيار قابل توجه است و اين همراهي موجب شده تا بسياري از اهداف تعيين شده در بخش اشتغال خرد در استان محقق شود.
در ادامه ی جلسه پوریوسف با تشریح فعالیت هاي سازمان بهزيستي به منظور کمک به مددجويان سازمان براي داشتن زندگي بهتر و رسيدن به استقلال مالي بيان داشت: از تمام ظرفيت هاي موجود براي حمايت از معلولان و مددجويان سازمان استفاده مي کنيم و در اين ميان حضور پررنگ بانک ها رسيدن به اهداف را امكان پذير و سرعت حركت ما را بيشتر مي كند.
وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار از اهداف اصلی سازمان براي حمايت از مددجويان و معلولان است که اين مهم به برکت همراهي و همدلي بانک ها و با پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به خوبي اتفاق افتاده است .
وی ادامه داد: توانمندسازی اقتصادی چیزي جز ايجاد اشتغال نيست و اميدداريم در آينده براي تعداد زيادي از مددجويان اين سازمان بتوانيم زمينه ي اشتغال را فراهم کنيم.

نام:
ایمیل:
* نظر: