کد خبر: ۹۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد رعایت بی‌طرفی در انتخابات را زمینه‌ ساز تقویت اعتماد مردم به نظام دانست و گفت: هر گونه عزل و نصب در ادارات تا بعد از انتخابات ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین کلانتری در نشست هم‌اندیشی با اعضای هئیت‌های اجرایی 3 حوزه‌ انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: رعایت قانون و اصل بی‌طرفی برای همه مسئولان، برگزارکنندگان، اجراکنندگان و ناظران از جمله محورهای اساسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده و باید همه حافظ آرای مردم باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تامین امنیت روانی جامعه در انتخابات تاکید کرد و افزود: در برگزاری انتخابات شفاف عمل می‌کنیم و چیزی برای پنهان کردن نداریم.

کلانتری با اشاره به اینکه اعضای هیئت‌های اجرایی متشکل از معتمدین مردم مناطق مختلف استان هستند، عنوان کرد: انتظار می‌رود با رعایت امانت‌داری در برگزاری هر چه بهتر این انتخابات ما را یاری کنید.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداری که به‌عنوان سرباز جمهوری اسلامی انتخاب شده باید با اقتدار انجام وظیفه کند، تصریح کرد: هر فرمانداری به هر دلیلی نمی‌تواند در این انتخابات بی‌طرف باشد خودش کنار برود.

کلانتری با بیان اینکه کوچکترین خدشه‌ای نباید به آرای مردم وارد شود و ما باید با همدلی و عملکرد مطلوب خود زمینه اطمینان مردم را فراهم کنیم، افزود: حمایت یک مسئول از کاندیدای خاص مطلقاٌ برای ما قابل پذیرش نیست و در صورت مشاهده چنین موردی در اسرع وقت برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید از هر گونه جانبداری خودداری کنند، افزود: روحیه بی‌طرفی و امانت‌داری در بین مسئولان و اعضای هیئت اجرایی تقویت شود.

کلانتری با اشاره به اینکه دشمن برای انتخابات برنامه‌ها دارد، گفت: نباید اجازه دهیم سناریوی دشمن برای انتخابات مجلس پیاده شود و فرمانداران و اعضای هیئت اجرایی شعبه به شعبه امکانات، وضعیت ترافیکی، تردد، برق اضطراری، کاربران رایانه، پشتیبانی و غیره را رصد و در صورت وجود مشکل نسبت به برطرف کردن آن در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

وی بر جلوگیری از هر گونه شائبه و بی‌اعتمادی در ذهن مردم تاکید کرد و افزود: هر گونه عزل و نصب در شهرستان‌ها ممنوع و در مرکز استان باید قبل از هرگونه اقدامی با رئیس ستاد انتخابات استان هماهنگی انجام شود.

کلانتری در مورد برگزاری آئین‌های افتتاح و کلنگ‌زنی نیز گفت: افتتاح یا کلنگ‌زنی موردی نداریم مگر در ایام دهه مبارک فجر که با حضور مسئولان کشوری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بار اصلی برگزاری انتخابات از صفر تا 100 روی دوش فرمانداران سنگینی می‌کند، تصریح کرد: هر گونه تخلفی را در هر مرحله‌ای مشاهده کنیم به طور قطع برخورد می‌کنیم و نظام، دولت و ملت همه خواستار برگزاری انتخاباتی بی‌طرفانه و سالم هستند و ما باید در این رابطه به رسالت واقعی خود عمل کنیم.

انتهای پیام/542/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار