کد خبر: ۹۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
مهاجم آرژانتینی مورد نظر باشگاه بارسلونا بار دیگر اعلام کرد که از وضعیت خود در اینتر راضی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لائوتارو مارتینس در واکنش به شایعاتی که درباره تلاش باشگاه بارسلونا برای به خدمت گرفتن این مهاجم 22 ساله از اینتر وجود دارد، گفت از وضعیت خود در نراتزوری راضی است و ورود آنتونیو کونته به این تیم به عنوان سرمربی او را بیش از پیش به ماندن در جمع آبی‌و‌مشکی‌پوشان ترغیب کرده است.

مارتینس که در نیمه نخست فصل جاری 18 بازی در سری A انجام داده و در آنها 10 گل هم زده است، راجع به شایعات حاکی از پیوستن او به بارسلونا در بازار ژانویه یا پایان فصل گفت: امروز مدافع پیراهن اینتر هستم. من از وضعیتم در این تیم بسیار راضی‌ام. هواداران اینتر مرا دوست دارند. اینکه این همه شایعات درباره رفتن من وجود دارد فقط می‌تواند یک معنا داشته باشد؛ اینکه من دارم کارم را به خوبی انجام می‌دهم. کاری که باید انجام دهم این است که در همین مسیر بمانم. حتی در زمان خوابم هم به این موضوع فکر می‌کنم. من از وضعیتم کاملاً راضی هستم و باید بگویم که در اینتر احساس آرامش می‌کنم.

مارتینس با اعتراف به اینکه سطح توقع هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی آرژانتین از او بالا رفته است، عنوان کرد: کارهایی که من در اینتر انجام می‌دهم به نفع تیم ملی هم است. من اینجا دارم هر روز کار و تمرین می‌کنم تا شانس پوشیدن پیراهن آرژانتین را پیدا کنم. اسکالونی (سرمربی تیم ملی آرژانتین) به من اعتماد دارد و هر بار دعوتم می‌کند. این خیلی مهم است. ورود به تیم ملی برای من قدم مهمی بود. بازی کردن در کنار مسی و آگوئرو لذت‌بخش است.

 

با وجود ناکامی اینتر در صعود به مراحل بعدی لیگ قهرمانان اروپا، مارتینس می‌گوید که تیمش اهداف دیگری را دنبال می‌کند که در پیشرفت این تیم تأثیرگذار خواهند بود.
او اظهار داشت: بله ما نتوانستیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برسیم اما می‌دانیم که هنوز اهداف بزرگ دیگری داریم. ما در سری A داریم خیلی خوب کار می‌کنیم ضمن اینکه لیگ اروپا هم هست. در جام حذفی هم یک مرحله صعود کردیم. پس هنوز اهداف زیادی هست که می‌تواند به پیشرفت‌مان کمک کند. با ورود کونته خیلی‌ چیزها در تیم ما تغییر کرده است. او مربی‌ای است که برای هر بازی به شیوه‌ای خاص تیمش را آماده می‌کند.

مهاجم اینتر در پایان تأکید کرد: کونته از اولین روزی که به ما ملحق شد تا الان، خدمات زیادی به تیم کرده است. او مطمئن است که تمام بازیکنان و دیگر اعضای تیم دارند تمام تلاش‌شان را برای موفقیت تیم انجام می‌دهند و نتایج تیم هم این موضوع را ثابت می‌کند. کونته سبب شد که من کلی پیشرفت کنم و به همین دلیل هم است که الان از وضعیتم راضی‌ام. ما در لیگ رقیبی سرسخت مانند یوونتوس داریم که فوق‌العاده فوتبال بازی می‌کند و بازیکنان بزرگی دارد اما تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد. قهرمانی در لیگ یکی از اهدافی است که ما در این فصل برای خود تعیین کرده‌ایم.


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار