کد خبر: ۹۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲
مردم کرمان در حالی آخرین جمعه دی‌ماه را در صف زیارت مزار مطهر حاج قاسم سلیمانی می‌گذرانند که آرزو می‌کنند ای کاش هرگز دی‌ماه نیامده بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، غروب جمعه همیشه دلگیر است اما غروب کرمان این روزها چقدر دلگیرتر، این سومین جمعه‌ای است که سردار دل‌ها آسمانی شده و مردم هنوز هم ساعت‌ها در صف می‌ایستند تا شاید برای لحظاتی هر چند کوتاه مزار مطهر حاج قاسم را لمس کنند.

گلزار شهدای کرمان مملو از جمعیت بود و خورشید تلاش می‌کرد تا آخرین شعاع نور خود را به دامنه کوه‌های مسجد صاحب‌ الزمان‌(عج) کرمان بتاباند و زمین دقایق پایانی آخرین جمعه سرد دی‌ماه را تجربه می‌کرد.

سردار دل‌ها سه هفته از رفتنت گذشته و اشک چشم عزادارانت در کرمان هنوز خشک نشده است، مگر نمی‌گویند خاک سرد است پس چرا داغ نبودنت هر روز داغ‌تر می‌شود و هنوز جگرها را می‌سوزاند.

تو از این زمین خاکی پر کشیدی و حالا از ملکوت اعلی به ما نگاه می‌کنی، حتما این روزها بیش از گذشته نگران ما هستی و نگرانی که مبادا راه را گم کنیم.

تو رفته‌ای و مردم کرمان این روزها بیشتر از همه و بیشتر از همیشه سوگوار غم از دست دادنت هستند که شجاعت و صلابت و برق چشمانت دشمن را متحیر و هراسان کرده بود و دوستانت را دلگرم.

گلزار شهدای کرمان امروز قبله‌گاه عاشقانی است که به دور آرامگاه ابدی سردار دل‌ها طواف می‌کنند تا بار دیگر با سرداران شهید مقاومت عهد دوباره ببندند که تا پای جان پای ولایت ایستاده‌اند.

گزارش و فیلم از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار