کد خبر: ۹۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
با فرمان آتش به اختیار، راه جاده‌ای بخش گافر و پارامون بشاگرد بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بشاگرد، بعد از بارش‌های سیل‌آسا چند روز اخیر در بشاگرد که منجر به قطع شدن راه ارتباطی در بخش گافر و پارامون شد بود، عصر امروز برخی از مسیرها توسط پاسداران سپاه بشاگرد بازگشایی شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) بخش گافر و پارامون در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: عصر امروز با تلاش فراوان مسؤول نمایندگی ولی فقیه و جمعی از پاسداران سپاه ناحیه بشاگرد و بسیجیان موفق به باز گشایی راه مواصلاتی 20 روستای این بخش شدند.

محسن خورشیدی اظهار داشت: در روزهایی که مسؤولان اجرایی شهرستان منتظر رسیدن دستگاه‌ها از جمله لودر و بولدوزر برای بازگشایی این راه ارتباطی بودند، پاسداران و بسیجیان به همراه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان با توجه به فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب بعد از 2 روز تلاش اقدام به بازگشایی این راه شدند.

وی افزود: باران‌های اخیر در شهرستان بشاگرد منجر به سیل و قطع شدن راه ارتباطی 21 روستا در بخش گافر و پارامون شده بود.

فرمانده حوزه بسیج گافر و پارامون گفت: با بازگشایی این مسیر از احوال مردم روستاها اطلاع پیداکرده و بسته‌های غذایی تهیه شده بین مردم سیل‌زده تقسیم شد.

خورشیدی بیان داشت: تلاش‌های نیروهای بسیج و سپاه همچنان برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده منطقه ادامه دارد و تا پایان بحران در کنار مردم گافر و پارامون خواهیم بود.

انتهای پیام/ 88053

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار