کد خبر: ۹۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
یکی از مهم‌ترین نکاتی که در رزرو هتل‌های شیراز و یا هر شهر دیگر باید مد نظر داشت، موقعیت مکانی و منطقه‌ای می‌باشد که هتل در آن قرار گرفته است. توجه به موقعیت مکانی نه تنها در هزینه‌های سفر بلکه در مدیریت زمان نیز تاثیر بسیار بالایی دارد. سامانه رزرو هتل اقامت ۲۴ در ادامه به این سوال که برای رزرو هتل‌های شیراز کدام مناطق را انتخاب کنیم پاسخ خواهد داد.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در رزرو هتل‌های شیراز و یا هر شهر دیگر باید مد نظر داشت، موقعیت مکانی و منطقه‌ای می‌باشد که هتل در آن قرار گرفته است. توجه به موقعیت مکانی نه تنها در هزینه‌های سفر بلکه در مدیریت زمان نیز تاثیر بسیار بالایی دارد. سامانه رزرو هتل اقامت ۲۴ در ادامه به این سوال که برای رزرو هتل‌های شیراز کدام مناطق را انتخاب کنیم پاسخ خواهد داد.

کدام مناطق را برای رزرو هتل‌های شیراز انتخاب کنیم؟

تاثیر موقعیت مکانی بر رزرو هتل ارزان شیراز

فاکتور‌های بسیار زیادی بر قیمت نهایی هتل‌ها اثر گذار می‌باشند که مهم‌ترین آن‌ها امکانات، تعداد ستاره ها، زمان سفر و همچنین موقعیت مکانی هتل می‌باشد. به طوریکه با انتخاب و رزرو هتل‌هایی که در مرکز شهر و در فاصله کوتاه با مراکز خرید و همچنین جاذبه‌های مهم قرار گرفته اند، هزینه کمی بیشتر از سایر هتل‌ها پرداخت خواهید کرد. در نتیجه اگر ارزان بودن هتل برایتان اهمیت زیادی دارد، بهتر است به موقعیت مکانی آن توجه زیادی داشته باشید.

رزرو هتل‌های شیراز نزدیک باغ ارم

باغ ارم که یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین باغ‌های دیدنی در شیراز به شمار می‌رود، یکی از اصلی‌ترین نقاطی می‌باشد که اغلب مسافران این شهر از آن بازدید می‌کنند. این باغ در شمال غربی شیراز و در انتهای بلوار ارم واقع شده است. از جمله هتل‌هایی که به باغ ارم نزدیک می‌باشند و براحتی می‌توانید در مدت زمان کوتاه از آن بازدید کنید، هتل ۵ ستاره چمران می‌باشد. این هتل در فاصله ۴ کیلومتری باغ و در بلوار چمران واقع شده است.

علاوه بر امکانات بسیار مناسبی که در اتاق و سایر بخش‌های هتل چمران در اختیار مسافران و مهمانان قرار می‌گیرد، با رزرو این هتل می‌توان براحتی به مراکز خرید بزرگی مانند مجتمع تجاری ستاره فارس و آفتاب فارس نیز دسترسی مناسبی داشت.

از دیگر هتل‌های نزدیک به باغ ارم می‌توان به هتل بزرگ شیراز اشاره نمود که کمتر از ۵ کیلومتر با باغ فاصله داشته و برای بازدید از باغ جهان نما، باغ دلگشا، موزه هفت تنان و ارگ کریم خان از این هتل به زمان زیادی نخواهید داشت. هتل هما، زندیه، پارس و هتل ارگ همگی به این باغ فاصله مناسبی داشته و می‌توانند گزینه‌های خوبی برای اقامت چند روزه در سفر به شیراز به شمار روند.

هتل‌های شیراز نزدیک به شاه چراغ

حرم مطهر شاه چراغ (ع) یکی از اصلی‌ترین دلایل برای انتخاب شهر شیراز به عنوان مقصد سفر بسیاری از مسافران این شهر می‌باشد. علاوه بر اهمیت بسیار زیاد آرامگاه و حرم شاه چراغ از نظر زیارتی و مذهبی، فاصله کوتاه آن با بازار‌های تاریخی شیراز از جمله بازار حاجی و همچنین مسجد عتیق باعث شده است تا موقعیت خوبی برای انتخاب هتل داشته باشد. هتل ۵ ستاره هما شیراز که از بهترین و شناخته شده‌ترین هتل‌ها در این شهر می‌باشد، تنها ۲ کیلومتر با آرامگاه شاهچراغ فاصله دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای اقامت در این شهر باشد. این هتل در سال ۱۳۵۱ ساخته شد و در ۱۳۹۵ با تجهیزات کاملا مدرن بروزرسانی گردید.

علاوه براین، هتل هما در فاصله بسیار کوتاهی با ارگ کریم خان، باغ دلگشا، باغ جهان نما و رستوران بین المللی هفت خوان قرار گرفته است.

هتل پرسپولیس شیراز که از دیگر هتل‌های بسیار زیبا و مجهز و ۵ ستاره در این شهر می‌باشد، ۳ کیلومتر با حرم شاهچراغ فاصله داشته و در کمترین زمان می‌توان از این هتل به موزه هفت تنان و باغ جهان نما دسترسی داشت. این هتل دارای هفت طبقه و ۱۰۴ اتاق می‌باشد که از امکانات بسیار عالی از قبیل استخر، جکوزی، سالن بیلیارد، خدمات cip، سالن بدنسازی، فروشگاه، صرافی و خدمات خرید تور و بلیط برای مسافران ارائه شده است.

هتل‌های نزدیک به تخت جمشید

مساله بسیار مهمی که در رزرو هتل‌های شیراز باید مد نظر قرار دهید این است که تخت جمشید حدود ۶۰ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. در نتیجه با رزرو هتل‌های داخل شهر فاصله زیادی با این بنای باشکوه خواهید داشت. افراد زیادی هستند که ترجیح می‌دهند در فاصله کوتاه با تخت جمشید و پاسارگاد اقامت داشته باشند. برای این گروه از افراد می‌توان رزرو هتل جهانگردی تخت جمشید مرودشت و هتل آپادانا تخت جمشید را پیشنهاد داد.

هتل جهانگردی تخت جمشید که یکی از هتل‌های ۳ ستاره در این منطقه می‌باشد، در کیلومتر ۲ جاده اختصاصی تخت جمشید قرار گرفته است و تنها ۶۰۰ کیلومتر با آرامگاه کوروش کبیر فاصله دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل می‌توان به نوع اتاق‌های اشاره نمود که در دو گروه ویلا و کلبه تقسیم میشوند. ویلای یک خوابه این هتل سه نفره بوده و کلبه آن دو نفره می‌باشد.
هتل آپادانا تخت جمشید که در مرودشت قرار گرفته است، دارای سه ستاره بوده و بعد از بازسازی‌های انجام شده در سال ۱۳۹۵ رنگ و جلوه بسیار مناسبی پیدا کرده است. این هتل که یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های منطقه به شمار می‌رود، جنب مجموعه تخت جمشید قرار گرفته است و به همین خاطر بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی برای اقامت چند روزه آن را انتخاب می‌کنند. فضای سبز بسیار زیبا و محیط کاملا آرام و همچنین اتاق‌های مرتب و مجهز از جمله ویژگی‌های مثبت هتل آپادانا تخت جمشید به شمار می‌رود.

هتل‌های شیراز نزدیک به ارگ کریم خان

در مرکز شهر شیراز، ارگ کریم خان با قدمت بسیار بالا و به جای مانده از دوره حکومت زندیه توجه هر یک از گردشگران داخلی و خارجی این شهر را به خود جلب می‌کند. یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌توان برای اقامت در سفر به شیراز انتخاب نمود که دسترسی مناسبی به ارگ کریم خان داشته باشد، هتل ۵ ستاره زندیه می‌باشد. این هتل تنها ۴۵۰ متر با ارگ کریم خان فاصله دارد و از امکانات بسیار مناسبی برخوردار است. خدمات CIP، پارکینگ، استخر، جکوزی، سیستم تهویه مطبوع و سرمایشی و گرمایشی در تمام اتاق ها، سالن ورزش و سالن بدنسازی، خدمات لاندری از جمله امکانات موجود در این هتل می‌باشند.

یکی از بهترین راه‌ها برای انتخاب بهترین هتل‌ها بر اساس موقعیت مکانی و امکانات آنها، رزرو اینترنتی هتل از سامانه‌های مرجع و معتبر می‌باشد. با رزرو هتل از اقامت ۲۴؛ اولین سیستم رزرواسیون آنلاین هتل‌های داخلی، می‌توان تمام هتل‌های مقصد مورد نظر را مشاهده و اطلاعات کاملی از قبیل امکانات اتاق ها، پیشینه هتل، موقعیت مکانی و فاصله آن با مناطق مهم و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی می‌باشد. لازم به ذکر است که با رزرو هتل‌های شیراز و سایر شهر‌های کشورمان می‌توانید از امکان پرداخت هزینه هتل به صورت اقساطی و با تخفیف‌های باورنکردنی بهره‌مند شوید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار