کد خبر: ۹۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
برند تجاری Poco که قبلا یک برند فرعی داخلی از شیائومی بود، اکنون به برندی مستقل تبدیل شده است.

شیائومی چهارمین شرکت سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند در جهان است که در هند بسیار محبوب بوده و محصولات خوبی را در سال‌های اخیر ارائه کرده است. شیائومی به‌طور عمده دستگاه‌های میان‌رده ​​را به فروش می‌رساند. نام تجاری فرعی Poco در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شده تا با گوشی‌های هوشمند رده‌بالای سامسونگ، وان‌پلاس و دیگران برندهای خوب رقابت کند. البته برند تجاری Poco پس از گوشی Pocophone F1، مدل دیگری عرضه نکرده است. البته Poco F1 یک گوشی بسیار پرطرفدار در بین کاربرانی بوده که قصد داشتند یک گوشی پرچم‌دار را با قیمتی مناسب و متوسط داشته باشند. به‌گفته‌ی شیائومی، احتمالا اکنون زمان مناسبی برای مستقل شدن Poco و تیمش بوده است.

Poco

به‌طور کلی شیائومی دارای برندهای فرعی دیگری مانند Redmi یا Mi نیز برای گوشی‌های هوشمند، کامپیوترها، تلویزیون‌ها و سایر محصولات در بازار اروپا و بازارهای دیگر بوده است. اما برند تجاری Poco که ظاهراً یک برند تجاری داخلی بوده، در حال حاضر به شرکتی کاملا جدید و مستقل تبدیل شده است.

Poco توانست تنها با یک گوشی هوشمند نظر بسیاری را در بازار به خود جلب کند که این موضوع تعجب‌آور بوده است. از سوی دیگر با چنین استقبالی از گوشی هوشمند پوکو، عجیب است که شیائومی برای عرضه‌ی جانشین Poco F1 مردد بود. در نهایت برند POCO اکنون مستقل از شیائومی است و از این پس به‌تنهایی فعالیت خواهد کرد.

هنوز جزییاتی از نام تجاری جدید یا محصولات آینده‌ی Poco مشخص نشده است. Poco در چند سال اخیر رشد چندانی نداشته اما ظاهرا قصد دارد تغییراتی ایجاد کند و حتی با شرکت مادر خود یعنی شیائومی به رقابت بپردازد. شیائومی توضیحات بیشتری دراین‌زمینه ارائه نکرده است، اما احتمالا به‌زودی شاهد محصولات جدیدی از این برند خواهیم بود و می‌توانیم منتظر Pocophone F2 به‌عنوان جانشین مدل F1 نیز باشیم.

برچسب ها: Xiaomi
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار