کد خبر: ۹۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران طی اطلاعیه ای از انجام پروازهای فرودگاه مهرآباد با تاخیر به دلیل کاهش دید افقی به ۳۰۰ متر خبر داده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: با وجود عملیاتی بودن فرودگاه مهرآباد، به دلیل پایین بودن میزان دید(کمتر از 300 متر) پروازهای این فرودگاه با تاخیر انجام می شود.

مسافران محترم پیش از عزیمت به فرودگاه با شماره های 199 و 44665519 و 44665525 تماس بگیرند تا از وضعیت پروازها اطلاع حاصل نمایند.

همچنین تمامی پروازهای فرودگاه امام(ره) در حال انجام بوده و عملیات برف روبی نیز در سطوح پروازی این فرودگاه انجام شده است. مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه امام(ره) با شماره 096330 تماس بگیرند و از وصعیت پروازها اطلاع یابند.

در همین حال مدیرکل فرودگاه مهرآباد نیز گفت: با توجه به  بارش سنگین برف و سرمای شدید در تهران، همه پروازهای فرودگاه بین المللی مهرآباد به علت دید افقی زیر300 متر با تاخیر و به صورت تعلیق انجام می گیرد.

مرادی افزود: در پی بارش برف از بامداد امروز  در تهران،  عملیات برف روبی از همان دقایق اولیه بارش  در باند و سطوح پروازی فرودگاه بین المللی مهرآباد  توسط پرسنل زحمتکش ماشین الات وآتش نشانی و هدایت زمینی این اداره کل در حال انجام است و پروازهای این فرودگاه بعلت ایمنی نشست وبرخاستها و دید زیر 300 متر فعلا با تاخیر انجام میگیرد.

وی تصریح کرد: معاونت تسهیلات فرودگاهی از همان دقایق اولیه بارش به منظور جلوگیری از یخ زدگی وهمچنان لغزندگی مسافرین ومراجعین اقدام به پاکسازی محوطه های فرودگاه مهرآباد در لند ساید کرده اند. 

به گزارش تسنیم در حال حاضر دید افقی در فرودگاه به 500 متر رسیده است. برای انجام عملیات پروازی باید دید افقی حداقل به 800 متر برسد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار