کد خبر: ۹۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب تهرانسر و اکباتان تهران، ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان، بر استفاده بهینه از اختیارات تفویض شده به شعب جهت ارائه خدمات مطلوب به هموطنان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی در این دیدارها گفت: بانک سینا در راستای نقش آفرینی در اقتصاد و تولید کشور، سیاست های اعتباری و تسهیلاتی متنوعی را در دستور کار قرار داده که به موازات آن و به منظور روانتر شدن امور و تسریع در ارائه این خدمات، اختیارات شعب نیز به نحو مناسبی ارتقا یافته، بنابراین لازم است همکاران تلاش جدی تری را برای ایفای این نقش مهم، صورت دهند.
دکتر ایمانی با اشاره به اینکه بانک سینا به دور از هیجانات بازار، حرکت پیوسته در مسیر رشد و تعالی را مدنظر دارد، تصریح کرد: افزایش رضایتمندی مشتریان یکی از اولویت های اصلی هر سازمان و بنگاه اقتصادی است که با تامین آن، بسیاری از برنامه ها و سیاستهای توسعه ای به بار خواهد نشست، لذا سیاست های ابلاغی جدید بانک سینا هم با هدف تحقق این استراتژی مهم صورت گرفته و امیدواریم با همکاری، همراهی و تشریک مساعی بیش از پیش همکاران، به جایگاه مطلوب و مدنظر مشتریان گرامی دست پیدا کنیم.
وی ایجاد ارزش افزوده بانک برای ذینفعان را عامل مهم پیشرفت و توسعه آن دانست و گفت: با توجه به ماه های پایانی سال و لزوم تحقق اهداف و برنامه های تدوین شده، لازم است همه ارکان بانک، تلاش جدی تری را مدنظر قرار دهند.
دکتر ایمانی همچنین تلاش های انجام شده برای کاهش مطالبات معوق را ستود و تأکید کرد: خوشبختانه روند وصول و تعیین تکلیف مطالبات با زحمات همکاران به خوبی پیش می رود که نتایج آن می تواند در کمک به شکوفایی اقتصاد کشور از طریق ورود مجدد به چرخه تولید نمایان گردد.
گفتنی است در جریان این بازدیدها که معاون امور شعب و مناطق، مدیرکل بانکداری اسلامی و مدیر مهندسی و پشتیبانی حضور داشتند، مدیرعامل بانک ضمن اطلاع از آخرین اقدامات بازسازی شعب تهرانسر و اکباتان که در جریان اغتشاشات آبان ماه، دچار خسارت شدند، بر تکمیل این فرایند تاکید کرد و در ادامه همکاران، نقطه نظرات و همچنین مشکلات پیش روی فعالیت ها را در فضای صمیمی با مدیرعامل بانک مطرح کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: