کد خبر: ۹۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
هنوز در مورد بازی با استقلال زمان تعیین نشده اما برای آن بازی آمادگی کامل داریم.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: برای من بازیکن اسمی و فوق ستاره مهم نیست. بازیکنی که بتواند با تمام وجود برای فولاد بازی کند، مهتر است.

به گزارش عصرایران؛ نکونام در واکنش به صحبت برخی که پاتوسی را خرید خوبی برای فولاد نمی‌دانستند، گفت: در مورد صحبت های غیر منطقی جوابی ندارم. پاتوسی یکی از بهترین بازیکنان ایران است. شناخت کافی از او دارم و با اطلاعات کامل جذب تیم شده است.

وی در ادامه افزود: اینکه شرایط بدنی او آماده نیست، بخاطر تعطیلات سال نو بود و این طبیعی است. پاتوسی بازیکن باکیفیتی است و ما در این پست به جذب بازیکن خیلی نیاز داشتیم. از باشگاه نیز بخاطر جذب او تشکر می کنم.

سرمربی فولاد از آمادگی تیم برای بازی آینده گفت: هنوز در مورد بازی با استقلال زمان تعیین نشده اما برای آن بازی آمادگی کامل داریم.

نکونام با بیان اینکه در نیم فصل جذب بازیکن بسیار سخت است، گفت: در چند پست نیاز بود بازیکن کلیدی جذب کنیم. شما خودتان می دانید هیچ تیمی بازیکنان خوب خود را از دست نمی دهد. 

وی اظهار کرد: سعی شده یک تیم خوب راهی مسابقات کنیم. مهم تر از همه کیفیت بازیکنان است و نسبت به شناختی که داشتیم، بازیکن جذب کردیم. برای من بازیکن اسمی و فوق ستاره مهم نیست. بازیکنی که بتواند با تمام وجود برای فولاد بازی کند، مهتر است.

وی درخصوص جذب دو بازیکن زامهران و زبیر نیک نفس گفت: زامهران بازیکن تیم ملی امید و آینده فوتبال کشور است و همینطور زبیر، زمانی که در نفت آبادان بازی می کرد، شناخت کامل از او داشتم.

برچسب ها: جواد نکونام
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار