کد خبر: ۹۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
ایسنا/خوزستان سوشا مکانی، دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، بازهم با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از هواداران نفت خداحافظی کرد.

پس از دیدار نفت‌مسجدسلیمان مقابل شاهین بوشهر در یک چهارم نهایی جام‌حذفی که با صعود شاگردان تارتار به مرحله بعدی همراه بود، سوشا مکانی، دروازه‌بان این تیم، به صورت اینستاگرامی از هواداران خداحافظی کرد. چند روز بعد نیز گفته شد که این گلر قرارداد خود را با باشگاه به صورت یک طرفه فسخ کرده است؛ موضوعی که باشگاه نفت مسجدسلیمان از آن اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد.

به گزارش ایسنا، پس از این اتفاق نیز مسئولان نفت که نمی خواستند زمان را در نقل و انتقالات زمستانه از دست بدهند، با یک گلر قرارداد همکاری منعقد کردند تا در صورت فسخ یک طرفه مکانی در ادامه لیگ به مشکل برنخوردند.

البته پس از مطرح شدن فسخ یک طرفه مکانی، این دروازه بان در اردوی تیم نفت مسجدسلیمان حاضر شد و در بازی تدارکاتی نفت برابر پرسپولیس، از دروازه نفت محافظت کرد.

همچنین گفته شد، با توجه به این که مکانی قرار است به یک تیم نروژی بپیوندد و لیگ این کشور نیز از سال آینده آغاز می شود، این گلر تا اسفندماه امسال، نفت را همراهی خواهد کرد و پس از آن، برای شرکت در تمرینات تیم مدنظر راهی نروژ خواهد شد.

اردوی تیم نفت مسجدسلیمان در تهران نیز روز گذشته، سه‌شنبه به پایان رسید اما در همین روز سوشا مکانی مجددا با قرار دادن پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از هواداران نفت خداحافظی کرد.

نکته مهم این ماجرا، خداحافظی‌های پی در پی و اینستاگرامی مکانی است و به نظر می رسد چنین رفتارهایی برای بازیکنانی که پول قرارداد خود را تمام و کمال از باشگاه ها دریافت می کنند، شایسته و حرفه ای نیست و این چنین رفتارهایی تنها زیر سوال بردن فوتبال حرفه‌ای است.

همچنین مکانی در متن اخیر خداحافظی‌اش در اینستاگرام نوشته است "نوکری مردمان پاکی مثل شما برای من افتخاری بود که از برکت این افتخار خیر و برکت به زندگیم بازگشت، میدونم برادرتون رو از دعای خیرتون بی نصیب نمی‌ذارید، به هر دلیلی این افتخار نصیبم نشد بیشتر بهتون خدمت کنم، فقط یک درخواست از شما دارم که فارغ از هر نتیجه ای که به دست میاد پشت بچه های تیم و کادر فنی رو خالی نکنید، به امید دیدار شاید یک روزی یک جایی." جالب این است سوشایی که از هواداران درخواست دارد که پشت تیم را خالی نکنند، خودش در شرایط حساسی که نفت به شدت به او نیاز دارد، این تیم را رها کرده است.

حالا باید دید باشگاه نفت مسجدسلیمان، این بار نسبت به این رفتار و اقدام سوشا مکانی واکنشی خواهد داشت یا در نهایت مکانی، نفت را برای همیشه ترک خواهد کرد.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار